Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: کسانی که رئیسی را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مورد تشویق قراردادند، قصد ناصوابی در پشت پرده داشتند.
محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی دو کاندیدا جبهه مردمی نیروهای انقلاب که یکی انصراف داد و دیگری در رقابت با حسن روحانی شکست خورد هردو اعلام کرده‌اند که مطالبات هواداران خود را پیگیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما نکته اینجاست که هیچ‌یک از این آقایان مشخص نکرده‌اند که با چه سازوکاری این کار را انجام می‌دهند، محمد صالح جوکار نماینده اصولگرا مجلس نهم معتقد است: «در صورت تقویت جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) در قالب همین جبهه امکان پیگیری مطالبات وجود دارد.» اما سؤال پیش می‌آید که آیا جمنا چنین توانایی دارد؟
جبهه مردمی نیروهای انقلاب که باهدف ثبت‌ِ نام حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور تک دوره‌ای فعالیت خود را آغاز کرد نه در ریاست جمهوری و نه در انتخابات شورا موفق به کسب نتیجه نشد، برخی از اصولگراها معتقد هستند که برنامه‌ریزی‌های اشتباه همین جبهه سبب تحمیل شکست فوق شده است.
حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگراى مستقل در گفت‎وگو با رویداد۲۴در خصوص طرح پیگیری مطالبات 16 میلیون رأی توسط ابراهیم رئیسی بیان کرد: ایشان خود مجری قانون بوده و باید بر اساس آن حرکت کند. درصورتی‌که رئیسی درصدد برآید تا مطالبات هواداران خود را مورد پیگیری قرار دهد باید به‌طور شخصی این کار را اجرایی سازد و تبریک جبهه مردمی نیروهای انقلاب «جمنا» از حامیان او به حسن روحانی نشان‌دهنده این مسئله است.
بیادی در رابطه با امکان پیگیری مطالبات در پوشش جبهه مردمی نیروهای انقلاب تأکید کرد: جمنا حزب محسوب نمی‌شود و یک باند اصولگرایی است که پشت پرده آن از 5 یا 6 نفر تشکیل‌شده است. درواقع جبهه مردمی نیروهای انقلاب به‌صورت قانونی تشکیل نشده و به‌طور نمونه دبیر کل آن هنوز مشخص نیست؛ بنابراین تصمیم‌ها توسط افراد دیگر گرفته و در گروه ديگر ديكته می‌شود که نتیجه آن‌هم همین حضور خودخواهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شد.
این فعال سیاسی اصولگراى معتدل در خصوص علت این امر توضیح داد: اصولگرایان بزرگ‌تر معقولی که همگی درایت او را قبول داشته باشند، ندارند.
وی درباره ویدئو حداد عادل بابت حمایت از اعضای شورای شهر اصولگرایان نیز مطرح کرد: حداد عادل درصدد است تا نقش بزرگ‌تری را ايفا كند، اما لوازم و جایگاه آن را ندارد.
بیادی در رابطه با کناره‌گیری قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: آقای قالیباف نسبت به میرسلیم و رئیسی رأی بالاتری داشت و اینکه مطرح می‌کنند آرا او از مناظره سوم کاهش یافت برای توجیه تصمیم‌های اشتباه خودشان در این رابطه است.
وی درباره دلیل این تصمیم اظهار داشت: مشاوره و پیش‌بینی‌های نادرست سبب اخذ چنین تصمیمی در پشت پرده "جمنا" شد.
بیادی در خصوص آینده سیاسی قالیباف نیز توضیح داد: با توجه به اینکه جامعه سیاسی ما پایدار نیست و احزاب نقش مهمی در مشارکت و حضور مردم ندارند، بنابراین به وقوع پیوستن هر رویدادی محتمل است.
این فعال سیاسی اصولگر در ادامه اضافه کرد: اینکه برخی مدام تأکید دارند کسانی که دو یا سه دوره نامزد انتخاباتی شده‌اند، دیگر نباید وارد این عرصه شوند، هیچ قاعده‌ای برای آن متصور نیست زیرا همان‌طور که توضیح دادم احزاب به شکل واقعی فعال نیستند بنابراین تا زمانی که این موارد صرفاً در قالب واژه‌ها مطرح می‌شود هر اتفاقی روی می‌دهد. به‌طور نمونه در صورتی همین‌الان به آقای کرباسچی پیشنهاد شهرداری تهران داده شود، می‌پذیرد.
بیادی همچنین در خصوص آینده سیاسی ابراهیم رئیسی نیز ابراز کرد: نظر شخصی من اين است کسانی که رئیسی را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مورد تشویق قراردادند، قصد ناصوابی در پشت پرده داشتند. به‌عبارتی‌دیگر برخی از روی حسادت ایشان را جلو انداختند تا در صورت احتمال یک آینده روشن با توجه به این اندازه حمله به او در مناظره‌ها شانیت یک مقام بالاتر را از دست بدهد اين در حالی است كه اصولگرايان بايد قبول كنند كه نسبت به نتايج گذشته در حدود ده ميليون كاهش و ريزش در جامعه بزرگ اصولگرايى داشته‌اند و چنانچه اين تحليل درست باشد واى به حال آينده آنان .

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین دانش کهن بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مجموعه معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات با تعامل قابل رفع است، گفت: مشکلات را باید دسته بندی و با تعاملات مرتفع کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت که مأموریت اصلی این معاونت است را توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز محور کار در این مجموعه را اجرای برنامه عملیاتی دانست و تصریح کرد: باید جدیت لازم در اجرای برنامه عملیاتی را از ابتدای سال داشته باشیم که این توانمندی در البرز وجود دارد. باید در راستای جمع آوری و بارگذاری مستندات اهتمام لازم را داشته باشیم تا اقداماتی که انجام می‌دهیم دیده شود.

‌دانش کهن تعامل با دستگاه‌های اجرایی را امری مهم در راستای پیشبرد اهداف برشمرد و افزود: باید با ستاد مرکز ارتباط دوستانه داشته باشیم تا در جریان مشکلات باشند، در استان نیز مدیران اکثراً پای کار بنیاد هستند، لذا بعضی امور صرفاً نیاز به پیگیری دارد. باید ایده سازی و از مسؤولان مطالبه کنیم؛ همچنین باید ظرفیت‌ها را بشناسیم و از آنها در جهت پیشبرد امور بهره گیریم.

وی استفاده از نیروهای مردمی را فرصتی بسیار طلایی دانست و گفت: نیروهای جهادی و مردمی در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر هستند، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی همچون برگزاری یادواره‌های شهدا توسط این عزیزان انجام شده است، فلذا با بهره مندی از آنها و فعال سازی سایر ظرفیت‌ها اقدامات فاخری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان می‌توان انجام داد.

کد خبر 6091364

دیگر خبرها

  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود