Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:59:44 GMT

بهسازی گلزار شهدای شادگان در دستور کار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۴۲۱۱۵

بهسازی گلزار شهدای شادگان در دستور کار قرار گرفت

شادگان - معاون فرماندار شادگان گفت: به دنبال بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از مزار شهدای این شهرستان، گلزار شهدای شادگان در دستورکار قرار گرفت.

نعمت الله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار مهر از بهسازی گلزار شهدای شهرستان شادگان خبر داد و اظهارکرد: به دنبال بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان از مزار شهدای شادگان، گلزار شهدای این شهرستان در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به اتفاق امام جمعه و تعدادی از مسئولین شهرستان ضمن دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان از گلزار شهدای شهرستان شادگان بازدید و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام گذاشتند.

معاون فرماندار شادگان یادآور شد: در این بازدید وضعیت فیزیکی گلزار شهدای شهرستان شادگان و معابر مزار مورد بررسی و بهسازی گلزار شهدا در دستور کار قرار گرفت.

آلبوغبیش در ادامه بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم انتقال وقایع مهم و سرنوشت ساز سوم خرداد سالروز فتح و آزاد سازی خرمشهر تاکید کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت فیزیکی گلزار شهدا و بهسازی مزار شهدای گرانقدر و معزز و دیدار با خانواده های آنان و جانبازان و آزادگان که جسم و جان و مال خود را در راه حفظ اسلام و مرز و بوم وطن اسلامی نثار کردند بر همه ما لازم و ضروری است و انتقال این ارزشهای مهم و سرنوشت ساز به نسلهای آینده ضرورتی انکار ناپذیر است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری