Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی البرز،جهانگیر شاهمرادی در هفتمین جلسه شورای راهبری خوشه پلاستیک استان البرز با اشاره به برنامه‌های حمایتی شرکت از فعالیت‌های بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط استان به‌ویژه اقدام مشترک بنگاه‌ها با رویکرد توسعه صادرات محصولات، اظهار داشت:شناسایی بازارهای کشورهای هدف به شیوه صحیح برای دست‌یابی به اطلاعات به‌روز و درست ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز با تاکید بر استفاده از توانمندی اطلاعاتی سازمان‌هایی نظیر سازمان توسعه تجارت جهت بهره‌مندی از اطلاعات بازار کشورهای مقصد افزود: یکی از برنامه‌های مهم سال‌جاری این معاونت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان البرز و دعوت از رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مقصد صادرات برای تشریح فرصت‌های صادراتی آن کشورها است.

در ادامه جلسه حمید یزدانی مدیرعامل توسعه خوشه پلاستیک ضمن تشریح دستاوردهای حاصل از پیاده‌سازی سند سال دوم توسعه خوشه، برنامه‌های مندرج در سند سال سوم را برای اعضای شورا بیان کرد.

همچنین در پایان جلسه معاون صنایعکوچک شرکت شهرک‌های صنعتی البرز بر ضرورت استفاده از اساتید مجرب سازمان ملی استاندارد، محیط زیست، بنیاد نخبگان و غیره جهت اجرای دوره‌های آموزشی مرتبط برای ذینفعان خوشه و همچنین سنجش میزان رضایتمندی ذینفعان خوشه از اجرای برنامه‌های توسعه خوشه در سنوات گذشته توسط عامل توسعه و برگزاری جلسات تخصصی برای رفع مشکلات پیش روی توسعه خوشه تا پایان مدت برنامه سال سوم تاکید کرد.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل  هاشم علایی گفت:  ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.
وی از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار کرد: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.
علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی