Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام- استاندار ایلام با سفر به بدره، یک طرح کشاورزی را کلنگ‌زنی و ساختمان وزرش و جوانان شهرستان و 7 کیلومتر راه روستایی بهسازی شده را افتتاح کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،با حضور استاندار ایلام ساختمان اداری ورزش و جوانان و بهسازی هفت کیلومتر راه روستایی بدره و شروع عملیات اجرایی مجتمع شهرک گلخانه‌ای نوین در این شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلنگ‌زنی مجتمع شهرک گلخانه‌ای
سیدمحمدتراب میری؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام در آیین کلنگ زنی مجتمع شهرک گلخانه ای و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی به روش هیدروپونیک که در سطحی به مساحت ۱۴ هکتار انجام خواهد شد، اظهار کرد: این طرح به عنوان یکی از پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی جزو ۲ طرح مهم استان ایلام دراین حوزه است.
سیروس مرادحاصلی؛ فرماندار بدره نیز درباره‌ی این طرح، اظهار کرد: این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوص در سطح ۱۴ هکتار اجرا می شود که از این میزان ۱۰ هکتار برای ایجاد گلخانه و ۴ هکتار هم جهت راه اندازی صنایع تبدیلی مرتبط پیش بینی شده و مرحله اول این مجتمع صنعتی - زراعی با ایجاد ۲۲۰فرصت شغلی تا سال آینده به بهره برداری می رسد.
افتتاح ساختمان اداره ورزش و جوانان
این ساختمان اداری به منظور ساماندهی و افزایش فعالیت های ورزشی و حوزه جوانان احداث شده است.
۳بر اساس اطلاع‌رسانی انجام شده، ۳ میلیارد ریال برای اجرای فاز اول این طرح که شامل فضای اداری است هزینه شده و مرحله دوم این طرح مشتمل بر احداث خوابگاه های ورزشکاران است که اجرای ان نیازمند تخصیص اعتبار است.
افتتاح راه روستایی
طرح بهسازی، آسفالت و مرمت هفت کیلومتر راه روستایی نیز امروز درشهرستان بدره افتتاح شد .
هزینه اجرای بهسازی و اسفالت این میزان راه روستایی که به منظور بهسازی راه ارتباطی روستاهای «زید» ،«تلخاب» ،«گله دار» و «زرانگوش» انجام شد ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد

معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایری ایلام گفت: یک هزار کیلومتر از راه‌های عشایر استان بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده و نیاز به بهسازی دارند. - اخبار استانها -

فرزاد اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در ایلام به تشریح آخرین وضعیت راه‌های عشایری ایلام پرداخت و اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر استان، از مجموع 2 هزار و 500 کیلومتر ایل راه عشایری نزدیک به هزار کیلومتر از آنها در بارندگی‌های سیل آسای اخیر تخریب شده که نیاز به بهسازی دارند.

معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایری ایلام ادامه داد: با وجود این تخریب ها امکان برقراری ارتباط و خدمات رسانی به برخی از عشایر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سیل دو روز گذشته خسارتی به جامعه عشایری از جمله سیاه چادرو وسایل زندگی آنها وارد کرده است، افزود:بیشترین تخریب راه‌های عشایری مربوط به ایل راهای واقع در شهرستان آبدانان و بخش میمه در شهرستان دهلران است. 

اسماعیلی با بیان اینکه اقدام برای بازگشایی، بهسازی و اصلاح مسیر نیاز به دستگاه سنگین دارند،افزود:در اولین فرصت و پس از پایان این بارش ها اقدام به بازسازی ایل راه ها می شود.

انتهای پیام/180/.

دیگر خبرها

  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • وضعیت تنگه زرانگوش بدره ایلام بعد از بارش های سیل آسا
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی