Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@13:42:25 GMT

روزنامه عصرقلم: مدیران در بلاتکلیفی و سردرگمی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۴۴۳۷۴

روزنامه عصرقلم: مدیران در بلاتکلیفی و سردرگمی

در این سرمقاله آمده است: از ماه های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری بلاتکلیفی برخی مدیران شروع شد. این دسته از مدیران پس از پایان انتخابات نیز همچنان بلاتکلیفند که چه موقع وزیر و استاندار تغییر می کند و چه موقع این تغییرات به مدیران می رسد.
در این میان مدیران از یک سو نگاهی به وظایف خود می اندازند و از سوی رعب و وحشت از دست دادن پست و منصب خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعضی از مدیران نیز آماده رفتن شده اند و می دانند قبل از اینکه کابینه، وزیر و استاندار تغییر کند بخاطر عملکرد بسیار ضعیفشان باید اسباب سفر کنند.
در اداره این مدیران کارمندان نیز منتظر رفتن مدیر هستند و در بلاتکلیفی مدیر خود گیج و مبهوت شده اند.
اخلاق گمشده جامعه امروز دیگر مطلب تولیدی این شماره روزنامه عصر قلم بوده است.
7363/6021

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر

استاندار همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود که در این دور از انتخابات، ۱۶۷ شعبه اخذ رأی فعال باشند که شامل ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار است. از این تعداد، ۷۹ شعبه در مناطق شهری و ۸۸ شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر به صورت تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت‌ماه، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 15 استان، از جمله استان همدان برگزار می‌شود.

استاندار همدان عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در این دور از انتخابات، 167 شعبه اخذ رأی فعال باشند که شامل 101 شعبه ثابت و 66 شعبه سیار است. از این تعداد، 79 شعبه در مناطق شهری و 88 شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند شد.

قاسمی فرزاد مطرح کرد: در دور اول انتخابات، چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه در انتخابات خبرگان رهبری، چهار مولفه اساسی مورد تأکید مقام معظم رهبری همچون مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت، مورد توجه قرار گرفته و اجرا شد.

استاندار همدان با بیان اینکه این چهار اصل همچنان به عنوان معیارهای اصلی برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده‌ است گفت: حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات ملایر به منظور برگزاری رقابتی قابل تحسین همراه با امنیت همانند دور اول چشمگیر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری برای تغییر مدیران بر عهده دولت است
  • دو طبقه‌شدن آزادراه کرج ـ قزوین ‌۶۰ هزار میلیارد ‌می‌خواهد
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟