Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس برای دیدار برگشت با لخویا مهدی طارمی را از لیست پنالتی زنان تیمش حذف کرد. پرسپولیس در بازی رفت برابر لخویا در تهران در حالی که می توانست پیروز باشد به تساوی رسید و یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.
به گزارش نامه نیوز، در این بازی مهدی طارمی همانند بازی با الریان یک ضربه پنالتی را از دست داد تا شانس بزرگ پیروزی برای قرمزها از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از بازی به برانکو انتقادهای زیادی وارد شد که چرا به طارمی پنالتی داده و او نیز تاکید کرد طارمی بهترین پنالتی زن تیمش است و بعد از وی نیز سید جلال حسینی پنالتی زن تیم است.
برای بازی برگشت برابر لخویا اما پنالتی زنان تغییر کرده اند و گویا سروش رفیعی به عنوان پنالتی زن اول انتخاب شده و حسین ماهینی به عنوان پنالتی زن دوم!
به این ترتیب حسینی که طبق گفته برانکو پنالتی زن دوم تیم بعد از طارمی بوده در بازی برگشت به گزینه سوم محسوب می شود و نشان می دهد تیم برانکو همچنان با بحران پیدا کردن پنالتی زن مواجه است.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال و مورایس، یک روح در دو بدن

به گزارش ورزش سه، اگر این مربی اصفهانی فعال در تیم‌های مختلف فوتبال ایران را دنبال کرده باشید، از حضور او در سپاهان تعجب نمی‌کنید. جلال امیدیان از زمان حضور امیر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن، کار دستیاری خود را آغاز کرده و با سرمربی فعلی تیم ملی به سپاهان و سپس گل‌گهر رفته و در نهایت به عنوان دستیار اول، سه سالی با مجتبی حسینی کار کرد و حالا دوباره با ترک آلومینیوم به اصفهان بازگشته است.

حضور امیدیان در سپاهان مصادف با نتایج نسبتا خوب تیم مورایس در بازی‌های اخیر شده و مشخص است که او که فردی کاملا بی سروصدا، کم حاشیه و بدون علاقمندی به مطرح شدن است، کارش را زیرنظر مورایس خوب انجام می‌دهد. حتی اینجا و در تصویر جالبی که از این مسابقه گرفته شده، جلال همان چیزی را نشان می‌دهد که ژوزه مورایس خطاب به بازیکنان سپاهان ترسیم می‌کند؛ اینکه احتمالا سپاهان به دنبال توپ‌های پشت دفاع قوسی برای باز کردن دروازه پرسپولیس بوده است.

اگرچه در مسابقه شب گذشته در نهایت زور سپاهان به پرسپولیس نرسید، اما زندگی برای شاگردان مورایس و دستیاران او ادامه خواهد داشت و آنها تمام تلاش خود را برای قهرمانی جام حذفی و کسب عنوان سوم لیگ انجام خواهند داد، آن هم در شرایطی که یک تیم درهم ریخته دیگر به نام تراکتور با ساماندهی به شرایطش می‌خواهد همین ماموریت سپاهان را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا