Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی آشنا موسوی را فتنه‌گر می‌خواند و از روی فتنه‌گران عبور می‌نماید و موضوع آشتی را مطرح می‌کند؛ باید ترسی عمیق را در وجود ایشان و حلقه #مهندسان_پاستور جستجو کرد. گروه سیاسی جهان نيوز: رضا سراج تحلیلگر مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

به فاصله چند روز پس از انتخابات، فتنه‌گر خواندن موسوی در توئیت مشاور روحانی، ماهیت ماکیاولی جریان بنفش را نمایان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نگاه دوم، این توئیت می‌تواند پالس و پیشنهاد یک معامله باشد. معامله‌ای که یک سوی آن عبور جریان بنفش از فتنه سبز و سوی دیگر آن، عدم پی‌گیری #مهندسی_مشارکت و عدم برخورد با #مهندسی_تخلف است. در این میان مطالبه گسترده مردم از دستگاه‌های مسئول برای پی‌گیری تخلفات انتخاباتی، جریان نانجیبان سبز و ماکیاول‌های بنفش را نزد مردم قهوه‌ای خواهد کرد.

پیش از این نیز سراج در مطلبی با عنوان آشنا از چه نگران است؟ نوشته بود: حسام الدین آشنا نوشته: «فتنه ها دیگر تکرارنمی شود. اگرچه دبیرشورای نگهبان هنوز هم آیت الله جنتی است؛ اما نه حسن روحانی،محمود احمدی نژاد است و نه سید ابراهیم رئیسی میر حسین موسوی است. آشتی کنیم نه اینکه یکدیگر را آتشی کنیم.» اظهارات آشنا نشانه چیست؟

وقتی آشنا موسوی را فتنه‌گر می‌خواند و از روی فتنه‌گران عبور می‌نماید و موضوع آشتی را مطرح می‌کند؛ باید ترسی عمیق را در وجود ایشان و حلقه #مهندسان_پاستور جستجو کرد. این حلقه به شدت نگران پی‌گیری #مهندسی_مشارکت در انتخابات است و می‌خواهد آن را منتفی کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • هشدار معنادار رشیدی کوچی درباره خطاهای استراتژیک و لجبازی عده ای خاص با مردم /دلم می سوزد...
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه