Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد ، سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت:در راستای عملیاتی کردن منشور هفت گانه رهبر معظم انقلاب و حسب دستور تولیت آستان قدس رضوی، توجه به مستضعفان در اولویت برنامه‌های این نهاد معنوی قرار گرفته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، روزانه ۴۰ هزار کارت دعوت ضیافت افطار متبرک حضرت امام رضا (ع) در مناطق مختلف مشهد و با اولویت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان هر روز ١٠٠ هزار بسته افطاری متبرک نیز در بین صفوف نماز جماعت حرم مطهر بین زائران عزیز توزیع خواهد شد.

منبتی تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان در مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار از ساکنان حاشیه شهر مشهد و مناطق محروم، روزه خود را با غذای متبرک حضرت رضا (ع) افطار خواهند کرد.

وی گفت: در حرم مطهر رضوی نیز روزانه ٣٠ هزار وعده افطار در طرح اکرام رضوی و مهمانسراهای جدید و قدیم در بین زائران و خدمه بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان ٩٠٠ هزار زائر و مجاور روزه دار نیز در این قالب مهمان سفره پربرکت امام رئوف (ع) خواهند شد.

منبتی در خصوص روش توزیع کارت‌های دعوت ضیافت افطار ویژه مناطق محروم گفت: روزانه جمعی از خدام بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) با مراجعه به درب منازل همشهریان عزیز کارت‌های دعوت را تحویل می‌دهند.

وی افزود: مدارس امام رضا (ع) در مناطق محروم و حاشیه شهر به عنوان پایگاه‌های اصلی توزیع افطار متبرک حضرت رضا (ع) انتخاب شده اند و روزانه ٤٠ هزار وعده غذای گرم در این پایگاه‌ها توزیع می‌شود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: اولین مرحله کارت‌های دعوت ضیافت افطار متبرک حضرت رضا (ع) امروز توسط جمعی از خدام بارگاه منور رضوی در یکی از مناطق واقع در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

انتهای پیام//ف. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی