Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان جوانرود از اتصال دو روستای روستای نوروز آباد و شیخ الکرم از توابع شهرستان جوانرود توسط شرکت آبفا شهری استان به شبکه آّب شرب خبر داد.

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اتصال دو روستای شهرستان جوانرود به شبکه آب شرب شهری خبر داد و گفت: دو روستای نوروز آباد و شیخ الکرم از توابع شهرستان جوانرود از طریق شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از آب شرب شهری برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان جوانرود از نظر تامین آب شرب بامشکل مواجه است وبعلت نبود منابع آبی ۳۳ روستا از حوزه شهرستان روانسرو و جوانرود از خط انتقال روانسرو- کاوات تامین آب شرب می‌شوند.

مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان جوانرود تصریح کرد: با اتصال دو روستای جدید به شبکه آب شرب شهری، تعداد روستاهی برخوردار شهرستان جوانرود از آب شرب شهری به ۳۵ روستا افزایش یافت.

رحمانی بیان داشت: باعنایت به پیگیری‌های فرماندار جوانرود و موافقت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اختصاص ۲ لیتربرثانیه ضرورت تامین آب شرب این دو روستا فراهم شد.

وی یادآور شد: بیش از ۴ سال است که از طریق تانکر سیار به این دو روستا آبرسانی صورت می گیرد.

رحمانی افزود: تامین آب بخش اعظم شهرستان جوانرود از مسافت طولانی صورت می گیرد و فاقد منابع آبی نزدیک و در دسترس است، لذا مشکلات خاصی از این نظر دارد و حل این مشکلات نیازمند مدیریت مصرف در توزیع و نگهداری خطوط و شبکه توزیع از طریق این امور و همچنین مدیریت مصرف کردن آب شرب توسط شهروندان محترم است.

مدیر امور آبفا شهری شهرستان جوانرود خاطرنشان کرد: هرچند بارندگی در سال گذشته و امثال نسبت سنوات گذشته مناسب بوده است اما این وضعیت نتوانسته است کمبود منابع آبی را درمنطقه جبران کند.

وی افزود: لذا با این وضعیت در فصل گرما با کمبود آب مواجه هستیم و از همین الان از همه شهروندان عزیردرخواست می شود در فصل گرما خصوصا در ایام تابستان که درپیش داریم نسبت به مصرف آب توجه داشته باشند و از مصارف غیرضرور اجتناب کنند که بتوانیم فصل گرما را با تنش کمتری سپری کنیم.

رحمانی تصریح کرد :آبفا شهری جوانرود جمعیتی بیش از ۵۴ هزارنفر و حدود ۱۳هزار و ۲۴۰ مشترک و ۳۵ روستای جوانرود را تحت پوشش خدمات آب شرب شهری دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب،محمد رئیسی ‌در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود 2 ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از 950 میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از 400 میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: 466 اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و 22 دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با خدمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت از مجموع 445 روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، 282 تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه 121 یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402
  • بازدید از روستای غیر تحت پوشش گله پران شهرستان خوی