Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان از پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک‎هزینه مسکن به خانواده‎های جان باختگان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسن صادقلو ظهر امروز در دومین جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان گلستان در سال 1396 اظهار داشت: براساس سند آمایش باید برنامه‎ها در دستگاه‎های اجرایی تبیین شود و استان براساس سند آمایش باید برنامه‎ریزی‎های خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پروژه‎هایی که بر خلاف سند آمایش است باید منتفی شود و کم کم مسیر پروژه‎ها براساس سند آمایش استان پیگیری شود و این نگاه از دید سازمان برنامه و بودجه کشور نیاز است که مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار گلستان به حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر اشاره کرد و یادآور شد: این حادثه را با حادثه‎هایی مانند پلاسکو مقایسه می‎کردیم و برداشت ما این است که خدمات‎رسانی خوبی به حادثه‎دیدگان و خانواده‎های جان‎باخته در معدن داشتیم.

استاندار گلستان به پرداخت 24 میلیارد تومانی به خانواده‎های جان‎باخته حادثه معدن اشاره کرد و گفت: 210 میلیون تومان دیه جان‎باختگان حادثه معدن با انجام انحصار وراثت پرداخت خواهد شد و هم چنین برای این خانواده‎ها کمک‎هزینه 50 میلیون تومانی مسکن در نظر گرفته‎ایم.

صادقلو یادآور شد: برای مجروحان این حادثه یک میلیون‎تومان در نظر گرفتیم که در حال پرداخت است و مساعدت‎های دیگری نیز برای حادثه‎دیدگان معدن در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پا به دوره جدیدی در 3 ماه آینده خواهیم گذاشت و رسم خدمت را باید در دوره بعدی در نظر بگیریم و خود را مشمول حواشی نکنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه مردم به خدمت و خدمت‎گذاری رای دادند، گفت: مسیر آینده کشور جز طی کردن مسیر خدمت و خدمت‎گذاری نیست.

صادقلو اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را نقشه‎راهی برای خدمت‎گذاری دانست و افزود: قطعا دولت توجه خاصی به شهرها در آینده خواهد داشت و توجه ویژه‎ای نیز به روستاها داریم.

وی به عدم برگزاری جلسه‎ توسعه روستا در ذیل کارگروه شورای برنامه‎ریزی استان اشاره کرد و گفت: برگزار نشدن این جلسات با عملکرد ما متفاوت است و باید به صورتی این مسئله ترمیم شود و توجه به روستاها باید مورد ملاحظه قرار بگیرد.

استاندار گلستان به اجرای طرح 14 روستای بدون بیکار در استان گلستان اشاره کرد و گفت: دولت نیز 5 هزار روستا را در کشور برای هدایت به اشتغال و رونق تولید در نظر گرفته است.

صادقلو رمز توسعه روستا را درآمد پایدار دانست و یادآور شد: ما دانش بومی روستایی را باید تجمیع کنیم و در راستای توسعه روستا بکار بگیریم.

وی با بیان اینکه دیدگاه‎های کارشناسی باید از کارگروه‎های استان خارج شود، افزود: یکی از مشکلات فرمانداران ما این است که بخش زیادی از زمان خود را در برنامه‎های استانی باید بگذرانند و باید به این موضوع توجه شود که با ادغام و اولویت‎بندی بخشی از جلسات را کم کنیم.

استاندار گلستان بیان داشت: پیگیری جذب بودجه در سطح ملی، بررسی نقاط قوت و ضعف، اجرای پروژه‎ها در زمان‎بندی از سوی دستگاه‎های اجرایی باید مورد توجه قرار بگیرد.

صادقلو با بیان اینکه بدون هماهنگی افزایش قیمت انجام شود خساراتی را به دنبال خواهد داشت، یادآور شد: در فصل برداشت گندم قرار داریم و حوزه صنعت، تعاون روستایی و جهاد کشاورزی باید به این مهم توجه داشته باشند جمع‎آوری گندم در منزلت کشاورزان گلستان باشد.

وی به آتش‎زدن مزارع پس از برداشت گندم اشاره کرد و گفت: باید متد علمی به کشاورزان ارائه دهیم که پس از برداشت گندم بتوانند محصول دوم خود را کشت کنند و قوانین باید سخت و محکم در این رابطه وجود داشته باشد تا دیگر شاهد آتش‎زدن مزارع گندم نباشیم.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند