Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکا نیوز،در ابتدای جلسه مصطفی باغبانیان رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما سنندج ضمن ارائه گزارش کوتاهی از مجموعه سما سنندج، امکانات و برنامه های آتی این مرکز را ارائه نمود.
وی همچنین خاطر نشان ساخت:«محموعه سما سنندج در راستای بخشنانه کار بینان و کاهش وابستگی به شهریه در حال حرکت است و به امید خداوند در آینده نزدیک این امر تحقق خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
در ادامه جلسه، باوند پور سفر دکتر زرهانی به سنندج و تاکید ایشان مبنی بر رسیدگی به مشکلات همکاران سما این واحد را دلیل اصلی ماموریت خود برشمرد.
مدیرکل منابع انسانی در این نشست صمیمی ضمن بیان این که توجه به دغدغه های معیشتی و رفع مشکلات کارکنان زحمتکش سما مورد اهتمام ریاست سازمان نیز هست، اظهار داشت:«کارکنان سما به عنوان اعضای یک مجموعه بایستی همانند گذشته با دلسوزی و ارایه طرح های خلاقانه در مسیر حرکت سما به سوی درآمدزایی غیرشهریه ای گام بردارند.»
سپس هریک از کارکنان به طرح مسائل و مشکلات خود از جمله تبدیل وضعیت خدمتی، نحوه اعمال مدرک تحصیلی، بازخرید سنوات خدمتی، استفاده از مرخصی استعلاجی، آموزشی و استحقاقی، بیمه، بازنشستگی و سایر امور اداری پرداختند که توسط مدیر کل منابع انسانی در چارچوب ضوابط و بخشنامه های دانشگاه پاسخ داده شد. منتشرکننده:امین محمودی نیا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشپزی در بیل؛ ایده ای خلاقانه برای پخت غذا در فضای باز (فیلم)



منبع:پیج farzinhv

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت املت غول پیکر توسط آشپز تایپه‌ای (فیلم) طرز پخت سیرابی به شیوه زوج غارنشین افغانی (فیلم) طرز پخت دنده گاو درون پوست روی زغال به روش آشپز آذربایجانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • آشپزی در بیل؛ ایده ای خلاقانه برای پخت غذا در فضای باز (فیلم)
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در شهر هوره