Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@17:37:45 GMT

برگزاری آزمون شالبند رشته پرثوآ

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۴۵۸۰۶

برگزاری آزمون شالبند رشته پرثوآ

برای ارتقاء سطح ورزشکاران رشته پرثوآ کهگیلویه و بویراحمد،آزمون شالبند خط یک تا قهوه ای برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،در جهت ارتقای سطح ورزشکاران رشته پرثوآ،آزمون شالبند خط یک تا قهوه ای برگزار شد
این آزمون روز جمعه 5 اردیبهشت با حضور 30 نفر ا ز بانوان و 25 نفر از آقایان به طور جداگانه در شهر یاسوج به صورت عملی برگزار و همه شرکت کنندگان موفق به ارتقای کمربند این رشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است این آزمون زیر نظر کمیته پرثوآ هیئت ورزش های همگانی استان برگزارشد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نوبت اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: داوطلبان کارت ورود به جلسه را از سامانه سازمان سنجش دریافت کنند و در صورتی که کارت ورود به جلسه داوطلبان دارای اشکال باشد می‌توانند برای رفع آن به دانشگاه یاسوج و مراکز برگزاری کنکور در شهرهای بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، لنده و بهمئی مراجعه و رفع نقص کنند.

کرمی افزود: ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر از داوطلبان در کنکور سال جاری، زن و هفت هزار و ۳۶۷ نفر مرد هستند، که از این تعداد، ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر از داوطلبان متقاضی شرکت در گروه آزمونی رشته تجربی هستند که بیشترین شرکت کنندگان در کنکور سال جاری مربوط به این رشته هستند.

وی اظهار داشت: شش هزار و ۴۰۷ نفر از داوطلبان آزمون تجربی زن و سه هزار و ۹۴۰ نفر نیز مرد هستند و صبح روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت آزمون رشته‌های ریاضی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون رشته‌های هنر و زبان خارجی و صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت نیز داوطلبان رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.

کرمی تصریح کرد: کنکور سال جاری، در دو نوبت برگزار می‌شود که نوبت اول ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: کنکور سال جاری، در دو آزمون مجزا برگزار می‌شود و داوطلبان در هر کدام که نمره بالاتری کسب کنند، ملاک قرار می‌گیرد.

کد خبر 6084395

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود
  • تلاش برای احیای هنر نمدمالی