Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال به عنوان یکی از فصل‌های غم‌انگیز برای بسکتبال گرگان بود و دلیل اصلی آن نتیجه‌گیری ضعیف تیم بسکتبال شهرداری گرگان بوده است.

پس از کسب نتایج ضعیف این تیم، برخی از اعضای سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان و اهالی بسکتبال به خصوص حمیدرضا کلاسنگیانی اظهاراتی را نسبت به محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رسانه‌ها بیان کرده که در کنار آن اظهارات متفاوتی از دیگر اهالی بسکتبال بیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این اظهارات، شبهات و سؤالاتی برای هواداران بسکتبال شهرداری گرگان ایجاد شد که برای روشن شدن بیشتر مسائل پیرامون این تیم، گفت‌وگویی را با محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ترتیب دادیم که مشروح این گفت‌وگو را در ذیل می‌خوانید.

فارس: آقای ایزدپناه ضمن تشکر از قبول دعوت خبرگزاری فارس، قصد دارم در این گفت‌وگو بدون پیش زمینه و مقدمه سوال اصلی را مطرح کنم؛ مطمئنم خود شما نیز از نتایج فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان رضایت ندارید اما می‌خواهم توضیح دهید که به واقع از ابتدای فصل چه اتفاقاتی افتاد که نتوانستید بازیکن جذب کنید و با چه بودجه‌ای وارد لیگ شدید؟

ایزدپناه: تشکر از خبرگزاری فارس به خاطر فرصتی که در نظر گرفت تا مطالبی را پیرامون مصاحبه‌های اخیر برخی از مدعیان دوستدار بسکتبال و اتفاقات تیم را انجام دهم.

همه می‌دانند که در ابتدای کار شورای اسلامی شهر گرگان برای این تیم 800 میلیون تومان بودجه تصویب کرد و مصوب شد که سقف قراردادها 75 میلیون تومان باشد و حتی تصویب کردند که حق جذب بازیکن خارجی را ندارید.

من در ابتدای کار این شرایط را نپذیرفتم، چراکه هر کسی که در عرصه بسکتبال تجربه و یا اطلاعات کمی هم داشته باشد متوجه می‌شود که در لیگ برتر رقابت بدون بازیکن خارجی و بازیکن ملی یعنی هیچ.

در همان مقطع که صحبت قبول مسؤولیت کادر فنی بسکتبال شهرداری گرگان مطرح شد با تمامی پیشکسوتان بسکتبال مشورت کردم و حتی دو بار با آقای کبیر در شورای اسلامی شهر صحبت کردم و همه به یک نتیجه رسیدیم که شهرهای مختلفی که صاحب بسکتبال بودند و یک سال تیم‌داری نکردند دیگر نتوانستند وارد تیم‌داری و حضور در لیگ‌های بسکتبال شوند و در عمل دیگر بسکتبالی در آن شهرها باقی نماند.

ما با این نگرانی پذیرفتیم که حیثیت ورزشی ما زیرسؤال برود اما ورزش بسکتبال گرگان حفظ شود و این درست نیست که اعضای سابق تیم بیایند و در مصاحبه‌ها اعداد و ارقام غیرواقعی بدهند و من نمی‌دانم چه هدفی را دنبال می‌کنند و این امر غیر از تخریب ایزدپناه نمی‌تواند هدف دیگری داشته باشد و سؤال این است که این تخریب چه نفعی برای بسکتبال دارد.

من یک توصیه به آقای کلاسنگیانی دارم و آن هم این است، در حالی که بسکتبال گرگان اصلاً شرایط خوبی ندارد، وفاق و همدلی تنها راهی است که خانواده بسکتبال می‌توانند بسکتبال را از این شرایط خارج کنند.

اینکه ما بخواهیم مصاحبه‌های نادرستی را با رسانه‌ها داشته باشیم و مطالبی را به دروغ بیان کنیم و یکی از اعضای باسابقه بسکتبال را تخریب کنیم کاری درست و پسندیده نیست و به واقع به ضرر بسکتبال است.

این بدترین راه برای کمک به بسکتبال است و به نظر من این نوع عملکرد تیشه زدن به ریشه بسکتبال است و بهتر این است که اگر همه ما به جای حرف زدن و تخریب کردن می‌آمدیم و در عمل یک تیمی را می‌ساختیم و بازیکن را تربیت کرده و به جامعه بسکتبال تحویل می‌دادیم تا امروز بسکتبال گرگان غنی از بازیکن بود.

فارس: اما سوال اینجاست که این اعداد و ارقام میلیاردی که توسط چندین نفر در رسانه‌ها و حتی در مجامع غیر رسمی بیان می‌شود چیست؟

ایزدپناه: یک مصاحبه‌ای را آقای کبیر انجام داد و گفت که بسکتبال گرگان بیش از 2 میلیارد بودجه داشته و بعد از یک هفته آقای بابک نظافت مصاحبه کرد و گفت که تیم نزدیک به 2 میلیارد تومان بودجه دارد و بعد از پنج روز دیگر آقای کلاسنگیانی مصاحبه کرد و گفت که این تیم یک میلیارد و 700 میلیون تومان بودجه داشته و هزینه کرده، در حالی که حقیقت این نیست.

به واقع اگر من این بودجه را در اختیار داشتم، آنقدر از دانش فنی بسکتبال اطلاع دارم که با این بودجه بازیکنان ملی و خارجی خوبی در تیم جذب کنم که بتوانم نتایج بسیار خوبی را کسب کنم.

اما متأسفانه در هنگام تصویب بودجه، شورای اسلامی شهر گرگان برای قرارداد بازیکن سقف مشخصی را تعیین کرد و شرط عدم جذب بازیکن ملی را برایمان قرار داد که با این سقف قرارداد هیچ بازیکن ملی حاضر به عقد قرارداد نیست.

شاهدان این امر اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار گرگان و رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان هستند که بودجه با 800 میلیون تومان بسته شد و آنجایی تیم ما باخت که در شورای شهر مصوب شد که ما بازیکن خارجی نگیریم و در آنجا آقای کبیر که خود ایشان از بزرگان بسکتبال هستند می‌‌دانند که با این شرایط هیچ تیم در لیگ برتر موفق نخواهد شد.

ما با 610 میلیون تومان 13 بازیکن را جذب کردیم، چهار بازیکن با قرارداد 75 میلیون تومانی، دو بازیکن 50 میلیونی و باقی را با ارقام پایین‌تر جذب کردیم و سوال من این است که ارقامی همانند 950 میلیون تومان از کجا مطرح می‌شود.

ما قصد داشتیم تمام بازیکنانی که در فصل گذشته در تیم حضور داشتند را حفظ کنیم اما سقف قراردادی که شورای اسلامی شهر برای ما تعیین کرد ما را با مشکل مواجه کرد و اینکه امروز می‌خواهند به دروغ بگویند تیم پول داشته و بازیکن جذب نکرده، مطلب کذب و خنده‌داری است.

فارس: شما که از ابتدای فصل می‌دانستید بودجه تیم کافی نیست و به طور قطع در اواسط فصل با مشکل مواجه خواهید شد و نمی‌توانید نتیجه خوبی کسب کنید پس چرا مسؤولیت تیم را قبول کردید و چرا از همان ابتدا این وضعیت بد مالی تیم را با رسانه‌ها مطرح نکردید؟

ایزدپناه: شروع کار ما با این بودجه به این امید بود که بتوانیم در طول فصل بودجه متممی را دریافت کنیم و در طول فصل ما دنبال این 13 عضو شورا بودیم که اجازه بازیکن خارجی را از آنها بگیریم.

چرا شورای شهر با وجود آقای کبیر که خود سابقه بسیار بالایی را در عرصه بسکتبال دارد این مصوبه را برای تیم در نظر گرفت و در ادامه اجازه جذب بازیکن خارجی را در شرایطی صادر کرد که بازیکنان خوب جذب شده بودند و بودجه 400 میلیونی زمانی به بودجه ما اضافه شد که همه بازیکنان ملی نیز جذب تیم‌های دیگر شدند.

با وجود این شرایط اگر اهالی بسکتبال به جای تخریب به ما کمک می‌کردند شاید شرایط تیم خیلی بهتر بود و می‌توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

حرف من با کسانی مثل حمیدرضا کلاسنگیانی است که چرا اعداد و ارقام غیر واقعی را اعلام می‌کنند و چرا سعی می‌کنند با سیاه نمایی افکار مردم را مغشوش کنند و این اقدامات در شرایطی است که شما ریز مسائل و مشکلات تیم را از ابتدای فصل و حتی قبل از آغاز فصل می‌دانستید.

ما تیمی نبودیم که بخواهیم بازی را با 30 یا 40 امتیاز اختلاف واگذار کنیم و همیشه در مقابل تیم‌های مختلف اگر بازی را واگذار کردیم بسیاری از تیم‌های بزرگ را با مشکل مواجه کردیم.

این نشان می‌دهد تیم یک پتانسیلی داشت که اگر همه در کنار هم قرار می‌گرفتند و بازیکن خارجی و ملی به موقع به تیم می‌رسید، نتایج تیم اینچنین نمی‌شد.

از نظر من این اعداد و ارقامی که برای تیم داده می‌شود کاملاً دروغ است و ما با 800 میلیون تومان و سقف قرارداد 75 میلیون تومان برای بازیکنان وارد لیگ شدیم و این افرادی که تیم و کادر فنی را تخریب می‌کنند به هیچ عنوان به فکر بسکتبال نیستند.

آقای کلاسنگیانی که اینگونه با عنوان پیشکسوت و باتجربه بسکتبال در رسانه‌ها سخنوری می‌کنند بگویند کی شده که یک تیم را یک ماه هدایت کرده باشد و مسؤولیت یک تیم را بر عهده داشته باشد.

شما که اینگونه سخنوری می‌کنید حداقل بعد از دوران بازیگری یک تیم را تمرین می‌دادید که بگوییم این دو بازیکن را آقای کلاسنگیانی تحویل بسکتبال داده و این عملکرد نشان می‌دهد که شما هیچ علاقه‌مندی به بسکتبال ندارید و چند نفر مثل ما را که علاقه‌مند به بسکتبال هستیم را تخریب می‌کنید و نیت شما از تخریب چیست و چه هدفی را دنبال می‌کنید.

فارس: در طول مصاحبه به صحبت‌های اخیر مدیر فنی سابق تیم یعنی آقای کلاسنگیانی اشاره کردید که این صحبت‌ها در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد و ایشان در ظاهر خواسته‌هایی داشتند که شما عملیاتی نکردید؛ موضوع این درخواست‌ها چیست و اینکه در انتخاب مدیر فنی چه کسی نظر نهایی را داد و آیا اصلاً در انتخاب کادر فنی شما نقشی داشتید یا این مسؤولیت‌ها فرمایشی بود؟

ایزدپناه: فکر نمی‌کنم آقای کلاسنگیانی این جایگاه را داشته باشد که چه کسی چه کاری را انجام دهد و حداقل نسبت به من که پیشکسوت‌تر از وی هستم نباید این اجازه را به خودش بدهد که اینگونه راجع به من مصاحبه کند.

ایشان در جایگاه مدیر فنی تیم بسکتبال نبودند و دلیل من برای انتخاب وی به عنوان مدیر فنی تیم این بود که ایشان فعالیتی در زمینه مربیگری و فعالیت مربیگری انجام ندادند اما من و آقا طیبی رفتیم و کارت مدیر فنی ایشان را از رئیس فدراسیون با اصرار و خواهش گرفتیم و دلیل این کار نیز این بود که بتوانیم همدلی و وحدت بین اهالی بسکتبال ایجاد کنیم، اما دوستان نشان دادند که لیاقت این کار را ندارند.

اعضای کمیته فنی که آقای کلاسنگیانی هم عضو آن بود همیشه در کنار هم بودیم و بارها و بارها از آقای کلاسنگیانی خواستم که با توجه به این بودجه کم و روابطی که با یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داشت رایزنی کنیم و بتوانیم بودجه بیشتری را برای تیم جذب کنیم اما همیشه مخالفت می‌کرد و صحبت من اینجا این است که با وجود آگاهی از بودجه کم تیم چرا می‌آیید و این مصاحبه‌ها را انجام می‌دهید و با این کارهای کوچک می‌خواهید کسی را تخریب کنید.

امروز افتخار من این است که بازیکنانی مثل پدرام فخفوری و حسن کیوانلو را به تیم ملی نوجوانان دارم، به تیم جوانان 2018 بازیکنی مثل ستار شیخ و پارسا مهرافزا را معرفی کردم، به تیم ملی جوانان 2016 خشایار علی‌اکبری را معرفی کردم و این اتفاقاتی است که در این مقاطع اخیر افتاده و در آکادمی که مدیریت می‌کنم حداقل 12 بازیکن به اردوهای مختلف ملی راه پیدا کردند.

ولی آقای کلاسنگیانی، شما چه کرده‌ای تا بسکتبال گرگان پیشرفت کند و به جایگاهی برسد و حال که نتوانسته‌اید عملکرد خوبی را در کارنامه خود ثبت کنید، از تخریب بزرگان بسکتبال گرگان به چه چیزی می‌خواهید برسید.

فارس: کامیار صادق‌زاده و روهام کبیر دو بازیکن خوش آتیه در بسکتبال گرگان هستند که فصل گذشته نیز در تیم بسکتبال شهرداری گرگان حضور داشتند و حتی تجربه‌ای که در لیگ کسب کردند می‌توانستیم این امید را داشته باشیم که به عنوان بازیکنان ثابت در تیم بازی کنند؛ چه شد که یکباره این دو بازیکن از شهرداری گرگان جدا شده و به تیم قطران کاوه پیوستند؟ شایعه‌هایی در این باره در جامعه ورزش منتشر شده و گفته می‌شود شما این دو بازیکن را کنار گذاشتید.

ایزدپناه: ما خواستار روهام کبیر و کامیار صادق‌زاده بودیم اما یک روزی سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان آمد و با الفاظ غیرواقعی رایزنی‌هایی را برای اخذ رضایت نامه این دو بازیکن از سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان انجام داد و در نهایت این رضایت‌نامه را به طور غیرقانونی اخذ کرد.

آن کارمند سازمان تا مرز اخراج پیش رفت اما در نهایت جلسه‌ای را برگزار کردیم و با این تفکر که به تیم قطران کاوه نیز کمک شود و برای حفظ آبروی حرفه‌ای اعضای کادر فنی این تیم و اعضای سازمان، دیگر موضوع را پیگیری نکردیم.

اگر می‌دانستیم قرار است این حرف‌ها مطرح شود همان موقع برخورد قانونی می‌کردیم و با مطرح کردن موضوع در فدراسیون بسکتبال به سرعت مانع انجام نقل و انتقال می‌شدیم اما نیت ما کمک به بسکتبال گرگان بود اما متأسفانه امروز این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

فارس: سروش بنی‌کریم یکی دیگر از بازیکنانی بود که انتظار می‌رفت در تیم بسکتبال شهرداری گرگان جایگاه بسیار خوبی داشته باشد؛ این بازیکن را چرا جذب نکردید؟

ایزدپناه: سروش بنی‌کریم جزء بازیکنانی بود که شاگرد خودم بود و در تیم شهرداری تمرین کرد و متأسفانه از ناحیه مچ پا آسیب دید و بعد از چند ماه که به تمرینات بازگشت، برای جذب وی با رئیس سازمان فرهنگی ورزشی جذب این بازیکن را مطرح کردیم اما در هیأت مدیره این موضوع به تصویب نرسید و نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم.

من این جمله را به رئیس سازمان گفتم که فکر کنید این بازیکن فرزند شماست، چراکه سروش بنی‌کریم یک سال شبانه‌روز تمرین کرد، اما نتوانستیم وی را جذب کنیم و به نظر من ظلمی بود که نسبت به سروش شد.

فارس: در گفت‌وگوهای گذشته‌ای که با سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان داشتیم ایشان از جذب یکی از بازیکنان قطران کاوه توسط شما سخن گفت و نسبت به این موضوع گلایه‌مند بود؛ این موضوع را هم تکذیب می‌کنید؟

ایزدپناه: من نمی‌خواستم راجع به تیم قطران کاوه صحبت کنم اما این مجموعه یکی از مجموعه‌هایی است که تازه وارد تیم‌داری شده و بازیکنان این تیم از بین بازیکنان گرگان انتخاب شده است که چهار بازیکن این تیم، از آکادمی تحت مدیریت من جذب شده‌اند.

پوریا قنودی نیز یکی از بازیکنان خوب بسکتبال گرگان است که متعلق به تمام مربیانی است که وی را تربیت کرده و پرورش دادند و در این فصل پوریا قنودی خودش خواست که به تیم شهرداری گرگان بیاید و باید برویم و ببینیم در قطران کاوه چه گذشته که وی خواست به شهرداری بیاید.

من نمی‌خواهم این تیم را زیر سؤال ببرم چون معتقدم باید ممنون حامیان مالی و افرادی همانند آقای هامان هاشمی باشیم که می‌آیند و در بسکتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند و اگر نقاط ضعفی هم دارند ما نباید به زبان بیاوریم اما نباید فراموش کنیم این بازیکنانی که در تیم‌های نوپا بازی می‌کنند، کجا پرورش یافتند.

فارس: انتقادهایی از سوی اطرافیان شما در رسانه‌ها مطرح شده که شما در مصاحبه‌ها گفته‌اید هواداران پول می‌گیرند که علیه تیم شعار دهند و از نظر این منتقدان و اطرافیان شما، این کار توهین به هواداران و علاقه‌مندان بسکتبال است؛ شما مدرک یا سندی دارید که ثابت کند هوادار پول گرفته تا علیه تیم شعار دهد و یا جوسازی کند؟ موضوع مصداقی وجود دارد که در اینجا مطرح کنید؟

ایزدپناه: اینکه این افراد خودشان را پشت مردم پنهان می‌کنند اصلاً کار زیبایی نیست؛ ما به صداقت هواداران و علاقه‌مندانمان شک نداریم و به آنها افتخار می‌کنیم و همیشه در سطح کشور با این هواداران سربلندیم و به آنها افتخار می‌کنیم.

اما چند نفری هستند که در سالن‌ حاضر می‌شوند و خدشه به کار تیم وارد می‌کنند و ما آنها را هوادار و دوست بسکتبال نمی‌دانیم.

متأسفانه چند نفر از این آقایان که اسامی آنها وجود دارد، پول گرفتند که بیایند و جو سالن را متشنج کنند و ما از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیر موضوع هستیم.

توصیه برادرانه من به کسانی که با پنهان شدن پشت هواداران و مردم سعی در تخریب بسکتبال دارند این است که دست از این کارهای کوچک و زشت بردارند و بیایند و در کنار بسکتبال باشند و اگر می‌خواهند به بسکتبال کمک کنند، بسکتبال مرد عمل می‌خواهد و به سخنوری کذب احتیاجی ندارد.

توصیه من به افرادی که اینگونه صحبت می‌کنند این است که فراموش نکنید چه کسی شما را حمایت کرد و در تیم ملی شما را تر و خشک کرد و چقدر تلاش کرد تا شما در تیم ملی حفظ شوید که امروز مد شده که بگویند خودشان به تنهایی به تیم ملی راه یافتند و بیایند و پیشکسوت خود را ناجوانمردانه تخریب کنند.

من سال‌های سال از حمیدرضا کلاسنگیانی در تیم ملی حمایت کردم و متأسفم که امروز اینگونه حرمت‌شکنی می‌کند و حرف‌هایی را بیان می‌کند که در شأن خودش و من نیست.

فارس: موضوع مطرح شده از سوی مدیر فنی سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان این است که از ابتدا قرار بود شما تعدادی بازیکن بومی را جذب کنید و دو بازیکن تاپ ملی‌پوش را به لیست بازیکنان اضافه کنید اما شما قبول نکردید و خواسته خود شما بوده که به این بازیکنان کم تجربه و جوان وارد میدان شوید.

ایزدپناه: به هیچ عنوان این صحبت‌ها درست نیست و نمی‌دانم این دروغ‌ها برای چیست.

زمانی که سقف قراردادهای ما مشخص است ما اگر بخواهیم نیز نمی‌توانیم بازیکن شاخص تیم ملی جذب کنیم کما اینکه بازیکنان شاخصی بودند که می‌خواستند به تیم اضافه شوند اما با وضعیت بودجه ما این امر امکان‌ نداشت.

حرف من خطاب به افرادی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند این است که 10 برابر آنچه به فکر و عقل شما می‌رسد قطعاً به عقل من و اعضای کادر فنی می‌رسد و شما با دو جین دروغ سعی کرده‌ای خودت را از همه چیز مبرا کنی.

آوردن حمیدرضا کلاسنگیانی در تیم به خاطر توانمندی وی نبوده، چراکه ایشان اصلا کار خاصی در بسکتبال انجام نداده و نیت ما از ملحق کردن وی به تیم وفاق اهالی بسکتبال و حل بسیاری از حاشیه‌ها بوده، اما ایشان نشان داد شایستگی این را ندارد که این همه به وی محبت بشود.

حتی در اوج مشکلات که از وی کمک خواستیم حاضر به کمک و همراهی نشد و متاسفانه تحت تاثیر افرادی قرار گرفت که دلشان به حال بسکتبال و من و شما نمی‌سوزد و به دنبال اهداف خاص خودشان هستند.

آقای کلاسنگیانی شما ترسیدی و فرار کردی و به دروغ‌گویی عادت کردی و با بیان همین دروغ‌ها و بهانه‌ای که بعد متوجه شدیم آن بهانه شما نیز دروغ بود استعفا دادی و رفتی.

جایگاه‌های ما در بسکتبال مشخص است و ایشان در جایگاهی نیست که چیزی را از من بخواهد و یا نخواهد و ایشان باید به عنوان یک شاگرد از پیشکسوت اطاعت کند و احترام بگذارد.

فارس: در اواسط فصل شما دو بازیکن خارجی را جذب کردید که حداقل در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی را از خود نشان دادند؛ چرا به یکباره این دو بازیکن از تیم جدا شدند و حتی حاضر نشدند باقی طلب خود از تیم را دریافت کنند؟

ایزدپناه: من برای ساماندهی مسائل مختلف تیم دوندگی‌های زیادی را انجام دادم و از آنجایی که جلسات شوا ساعت پنج شروع می‌شد من از ساعت چهار بعد از ظهر که همزمان با تمرین تیم بود مجبور بودم که در شورای شهر با اعضا برای جذب بازیکن و موافقت اخذ مجوز جذب بازیکن خارجی رایزنی کنم و سؤال من این است که اعضای شورای شهر چرا در ابتدا با جذب بازیکن خارجی مخالفت کردند و بعد از سه ماه دوندگی مجوز دادند و بودجه را زمانی اضافه کردند که هیچ فایده‌ای نداشت و به نظر من این دسیسه شورای اسلامی شهر گرگان برای بسکتبال بود.

با پول اندکی که داشتیم تنها می‌توانستیم بازیکن خارجی با عدد یک رقمی جذب کنیم که این دو بازیکن جذب شدند.

متأسفانه در طول فصل بازیکن آمریکایی ما را تهدید به مرگ کردند و این بازیکن در بیرون از گرگان با عملکرد عالی بازی می‌کرد و در بازی‌های خانگی همان چند نفری که اشاره کردم که پول گرفتند تا علیه تیم کار کنند به این بازیکن فحاشی می‌کردند و وی را به مرگ تهدید می‌کردند.

این مسائل باعث شد که هر دو بازیکن خارجی ما حاضر شدند باقی تعهدات مالی خود را نگیرند و از ایران بروند.

در ادامه، با دو بازیکن اروپایی بسیار عالی با قیمت بسیار خوب به توافق رسیدیم اما باز هم این افراد با این دو بازیکن ارتباط گرفتند و مسائل غیرواقعی راجع به ایران گفتند، این دو بازیکن را ترساندند که باعث شد این دو بازیکن را نیز از دست دهیم.

فارس: نکته ناگفته دیگری اگر وجود دارد بفرمائید

ایزدپناه: درباره غیبت و یا حضورم در تمرینات تیم مطالبی بیان می‌شود که باید بگویم من دو بازی در کنار تیم نبودم که دلیل آن هم ضرورت حضورم در کنار تیم ملی بود که نظر آقای شهردار نیز این بود که اهداف ملی به اهداف شهر ارجعیت دارد و من با اجازه آقای شهردار رفتم.

صحبت‌هایی بیان شد که آقایانی که بدون سابقه مربیگری در بسکتبال هستند نظر به جذب مربی غیربومی برای شهرداری گرگان هستند که باید بگویم بسکتبال گرگان آنقدر غنی است که تا 10 سال دیگر مربیانی وجود دارند که بتوانند بسکتبال گرگان را هدایت کنند و مربیان غیربومی با این ارقام و با این بودجه‌های اندک هیچگاه حاضر به هدایت تیم نیستند.

ای کاش بودجه درستی در تیم گذاشته می‌شد و آنوقت توانمندی خیلی‌ها در بسکتبال گرگان مشخص می‌شد و متاسفم برای این افراد که به شرایط سخت تیم واقف بوده و هستند و می‌آیند مصاحبه‌های غیرواقعی را انجام می‌دهند.

==============

گفت‌و‌گو از سالار احمدی

==============

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان

خبرگزاری ایمنا به مناسبت روز شوراها (۹ اردیبهشت) گفت‌وگوی متفاوتی با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان داشته، مشروح این مصاحبه همزمان با روز شوراها در سایت خبرگزاری ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748513

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است