Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جاوید فلاح در حاشیه بدرقه زائرین به حرم امام رضا (ع) از شهر رودبار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: تعداد 44 نفر از خانواده های بسیجی شهرستان رودبار در قالب طرح «مهر درخشان»، به حرم امام رضا (ع) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طرح مهر درخشان به منظور رفاه خانواده های بی بضائت طرح ریزی و اجرا می شود، یادآور شد: ششمین دوره اردوی زیارتی از شهرستان بوده که در طول سال استمرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برپایی آیین اختتامیه دوره کشوری تربیت مربی مخابرات و ارتباطات رادیویی در استان سمنان خبر داد.

حسین درخشان ۱۴ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره ۳۴ نفر از فراگیران از سراسر کشور با حضور اساتید مجرب کشور در سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت چهار روز برگزار شد ادامه داد: این دوره آموزشی هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سمنان برگزار شد.

درخشان افزود: فراگیران حاضر در این دوره با سرفصل های، اصول و روشهای تدریس، شناخت بیسیم های دیجیتال، اصول مکالمه و کد و رمز ،معرفی تلفن های ماهواره ای، فنون کلاس داری، معرفی بیسیم های راه دور، انواع آنتن ها، سامانه های جهت یابی، آشنا شدند. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دربرگیری این دوره یادآوری کرد: در این دوره فراگیرانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)