Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@01:41:04 GMT

کار کردن با داشتن مردمانی با فرهنگ‌ بسیار آسان است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۴۶۷۰۶

کار کردن با داشتن مردمانی با فرهنگ‌ بسیار آسان است

به گزارش ایلنا از سیاهکل،فرماندار سیاهکل در دیداربا منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیاهکلضمن تبریک به اعضای جدید گفت : کار کردن در سیاهکل به لحاظ داشتن مردمان خوب و با فرهنگ بسیار آسان است.

فرماندار سیاهکل‌ خطاب به منتخبین مردم در شورای شهر سیاهکل گفت: مردم به ما اعتماد کرده اند و ما را به عنوان نماینده خود برگزیده‌اند بنابراین باید امانت‌دار خوبی برای مرم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی خطاب به آنان با اشاره به این نکته که شما شورای شهر هستید نه شورای شهرداری،! گفت: من از شما می خواهم از هم اکنون مشکلات و نارسایی‌های شهر را احصاء کنید و در صدد حل مشکلات مردم برآیید من نیز تمام تلاش خود را برای کمک به شما منتخبین مردم در شهر سیاهکل به‌کار خواهم گرفت و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

فرداد قنبری، ارسلان عزتی کلامسری،محمد علی دلیلی دیلمانی، حمید رضا شیرین کام چوری و جاوید کاکائی سیاهکلی از جمله افرادی هستند که در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در تاریخ 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور برگزار گردید به عنوان منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر سیاهکل برگزیده شدند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است