Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از بنیاد ملی نخبگان، سید مهدی موسوی‌ کوهپرگفت: وام خرید مسکن نخبگان و استعداهای ‌برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اساسی استعدادهای‌برتر و نخبگان تهیه مسکن است بر همین اساس بنیاد ملی نخبگان در راستای حمایت‌های گوناگونی که در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی از این افراد به عمل می‌آورد، موضوع پرداخت وام مناسب برای تهیه مسکن را نیز در دستورکار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت ‌و منابع بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: باتوجه به مصوبه دولت برای پرداخت وام ۸۰ میلیون تومانی با سود ۹ درصد برای مسکن‌ اولی‌ها از طریق ودیعه ‌گذاری، بنیاد ملی نخبگان پیشنهاد مشابهی را برای استعدادهای‌ برتر و نخبگان تحت حمایت خود به هیات دولت ارائه داد که پس از طی فرآیندهای لازم به بانک مرکزی ارجاع شد.

موسوی‌کوهپر خاطرنشان کرد: در پیشنهاد بنیاد علاوه بر افزایش مبلغ تسهیلات، بر موضوع پرداخت وام نخبگان، مشابه مسکن ‌اولی‌ها با سود ۹ درصد نیز تاکید شده بود که متاسفانه به دلیل عدم ‌وجود منابع برای جبران مابه‌التفاوت سود، تنها با افزایش سقف وام به ۱۶۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد موافقت شد.

وی عنوان کرد: پیگیری و رایزنی بنیاد برای کاهش درصد سود متعلقه همچنان ادامه داد.

معاون توسعه مدیریت ‌و منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: به ‌محض ابلاغ مصوبه اخیر بانک مرکزی به بانک‌های عامل، معرفی افراد آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان

یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان با قهرمانی تیم نخبگان گیلان خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با 750 میلیون جایزه نقدی از پنج‌شنبه 30 فروردین‌ ماه به مدت 6 روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج

 

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران با حضور 8 تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد و در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان، نایب قهرمانی فیل خوب اراک و سومی پیشگام نوین تهران به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضای تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران اهدا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان