Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در بیانیه‌ای حمله به خانه رهبر شیعیان بحرینی را محکوم کرد و نوشت: تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که آتش زیر خاکستر هفت ساله انقلاب مردم بحرین را بار دیگر شعله ور خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:
سلب تابعیت،تهدید به ترور،حمله به مساجد و خانه رهبر شیعیان بحرینی،زیر پا گذاشتن حرمت ها و اعلام جنگ غیر رسمی علیه این ملت ستمدیده و مستضعف،نوع دیگری از تروریسم دولتی است.


به نظر میرسد آل خلیفه از حرکت مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کرده و برآورد دقیقی از خشم مردم ندارد.یقینا آنها میدانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که آتش زیر خاکستر هفت ساله انقلاب مردم بحرین را بار دیگر شعله ور خواهد کرد.


این اقدام غیر قانونی دستگاه سرکوب گر رژیم دست نشانده، وابسته و منحوس آل خلیفه با پشتیبانی دلار های کثیف نفتی آل سعود جنایتکار و با استفاده از سکوت معنا دار سازمان ملل، آمریکا و کشور های غربی که هر روز بر دامنه جنایات خود و ایجاد خفقان و فشار بیشتر بر ملت بحرین افزوده، نشان از ضعف و استیصال این قدرت پوشالی در برابر صدای به حق مظلومان بحرین است.


پر واضح است که انفعال دستگاه دیپلماسی کشورمان در برابر اقدامات بی شرمانه آل سعود و یا حکومت ظالم نیجریه در حوادثی همچون شهادت شیخ نمر و یا وضعیت تاسف بار شیخ زکزاکی منجر به آن شده است تا آل خلیفه که نوچه آل سعود است، بدون هیچ نگرانی و واهمه ای نسبت به رهبر عالی قدر مردم بحرین نیز همان ظلم ها را روا دارد.


آیا وقت آن نرسیده است که وزارت خارجه کشورمان با در دست گرفتن دیپلماسی انقلابی و نه انفعالی در مقابل توهم قدرت حکام حقیر منطقه بایستد و آنان را بر جای خود نشاند؟به راستی تا کی و تا چه زمانی این دوستان عزیزمان میخواهند عنصر عقب نشینی و کوتاه آمدن را دنبال کنند و در مقابل بی شرمی های طرف مقابل جز لبخند و اعلام مواضعی سطحی و نه مبتنی بر کارایی عملی صورت دهند؟


اینک ما دانشجویان انقلابی به رژیم سفاک آل خلیفه اعلام میداریم که تجاوز به حریم شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله های آتش خشم شیعیان سراسر منطقه و جهان اسلام را پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت و ما نیز در این مسیر حمایت از مردم و علمای دینی بحرین را وظیفه شرعی و انقلابی خود میدانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با استاد شعله

 

 استاد اسماعیل آشتیانی که از شاعران و نقاشان بزرگ ایران و با تخلص شعله، از شاگردان کمال الملک بوده است.

آشتیانی در مدرسه مستظرفیه تحصیل کرد و سپس معلم و مدیر آنجا شد و در سال‌های مدیریت او آموزش درس‌های تازه‌ای، چون مینیاتورسازی، تذهیب، کالبدشناسی، تاریخ هنر و ریاضیات به درس‌های مدرسه افزوده شد.

استاد اسماعیل آشتیانی در سال ۱۳۲۶ ش، به استادی دانشکده فنی برگزیده شد.

استاد اسماعیل آشتیانی آثار بسیاری دارد که بخشی از آنها به وسیلهٔ خود وی به کتابخانه مجلس شورای ملی واگذار گردیده‌است و شماری در موز‌ها و مجموعه‌های خصوصی و نزد خانوادهٔ او نگاهداری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آشنایی با استاد شعله
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی