Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تعاون اداره‌کل کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی از اجرای تفاهم نامهتشکیل و توسعه تعاونی‌هایمتشکل از بازنشستگان و فرزندان آنها خبر داد و گفت: بخش تعاون آماده جذب و اشتغال فرزندان بازنشستگان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن سروری ظهر امروز در نشستی که به منظور بررسی چگونگی اجرای مفاد تفاهم نامه ملی سازمان بازنشستگی و معاون امور تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: تفاهم‌نامه تشکیل و توسعه تعاونی‌هایمتشکل از بازنشستگان و فرزندان آنها در استان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون اداره کل کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت:این تفاهم نامه به منظور ایجاد و تقویت زمینه همکاری‌های مشترک و هم‌افزایی برای تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی منعقد شده است.

وی افزود: موضوع این تفاهم نامه عبارت است از به کارگیری ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل و امکانات صندوق بازنشستگی و معاونت تعاون به منظور ایجاد و تقویت زمینه‌های تشکیل و توسعه تعاونی‌ها که متشکل از بازنشستگان و فرزندان آنها است.

مدیر تعاون اداره کل کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبیبا اشاره به اینکه با هدایت سرمایه‌های خرد بازنشستگان و تعریف واحدهای تولیدی و خدماتی کوچک می‌توان نسبت به ایجاد بنگاه‌های اقتصادی اقدام کرد گفت: بازنشستگان افراد خردمند و باتجربه در ایجاد و اداره بنگاه‌های اقتصادی هستند.

سروری افزود: فرزندان بازنشستگان مهمترین سرمایه آنها هستند که باید با برنامه‌ریزی هدفنمند و استفاده از همه ظرفیت‌های شورای هماهنگی رفاه دغدغه اشتغال آنها را برطرف کرد.

مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی نیز در این نشستبر توجه به اجرای صحیح مفاد تفاهم نامه وارائه مشاوره‌های اثربخش با برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی تاکید کرد.

حاجی‌آبادی افزود:تسهیل و ترغیب بازنشستگان و تقویت زمینه‌های همکاری و مشارکت کانون‌ها، فراهم آوردن زمینه تشکیل تعاونی‌های بازنشستگی با استفاده از ظرفیت‌های کانون‌های بازنشستگی تخصص و مهارت بازنشستگان و فرزندان آنان، تسهیل استفاده بازنشستگان متقاضی از امکانات آموزشی و مشاوره‌ای معاونت تعاون، همکاری با معاونت جهت کمک به ایجاد تعاونی‌های اشتغالزا و تعاونی‌های موجود متشکل از بازنشستگان و فرزندان آنان، همکاری در همگن سازی رشته‌ها بر حسب اولویت‌های مناطق و همکاری در صدور مجوز متقاضیان تأسیس تعاونی در استان‌ها و مناطق از تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/

R41348/P41362/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند