Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین مجلس:


پیشوا- سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از احتمال ارائه لیست مستقل فراکسیون نمایندگان ولایی برای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر تشکیل هیات رییسه قوی در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یک هیات رییسه قوی به خوبی می تواند مجلس را اداره کند و هدف فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نیز همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن رد امضاء نامه برای سلب صلاحیت علی مطهری، در پی دیدار با رییس جمهور اصلاحات، گفت: از این مسائل اطلاعی ندارم و به نظرم بیشتر به یک بازی سیاسی شبیه است.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از احتمال ارائه لیست ۴ به علاوه ۴، به علاوه چهار، توسط فراکسیون های مستقلین، نمایندگان ولایی و امید خبر داد و گفت: البته هنوز در این باره تصمیم گیری نهایی نشده است.

وی اضافه کرد: در صورت به توافق نرسیدن با فراکسیون های مستقلین و امید، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس لیستی مستقل و ۱۲ نفره برای تمام ارکان هیات رئیسه ارائه خواهد کرد، البته هنوز هیچ تصمیمی در مورد ارائه لیست مستقل گرفته نشده است.

نقوی حسینی با تاکید بر کارآیی مجلس شورای اسلامی به عنوان هدف اصلی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: نمایندگان مجلس باید سعی کنند تا با قانون گذاری مناسب، ریل گذاری پیشرفت کشور را انجام دهند که این امر اولویت اصلی ما است.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند