Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@23:24:31 GMT

سارقان یک کیلو و ۲۰۰ گرم طلای طلافروش را دزدیدند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۴۹۴۵۱

سارقانی که سوار بر موتورسیکلت بودند یک کیلو و ۲۰۰ گرم طلای مرد طلافروش را به سرقت بردند.

به گزارش تسنیم؛ ساعت 15:20 سوم خرداد ماه جاری در یکی از میدانهای مرکزی شهر وقوع یک سرقت خونین به پلیس اعلام شدو دقایقی بعد تیمی از مأموران پلیس آگاهی برای بررسی ماجرا درمحل اعلام خبر حاضر شدند.

با حضور پلیس در محل وقوع سرقت مشخص شد دو سارق که سوار بر یک موتورسیکلت بوده‌اند یک کیلو و 200 گرم طلای مرد طلافروش را به سرقت برده و وی را مجروح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همزمان با انتقال مرد طلافروش به بیمارستان، وی در اظهاراتش به پلیس گفت: من ساکن یکی از شهرهای شمال‌ غربی کشور هستم و در آنجا طلافروشی دارم، هر از چندگاهی برای خرید طلا به تهران می‌آیم، این بار با یکی از دوستانم که سازنده طلا است برای خرید طلا به تهران آمدیم، امروز صبح یک کیلو و 200 گرم طلا خریدم و در لباس محلی آن را جاسازی کردم، بعد از خرید طلا به همراه دوستم برای بازگشت به شهرمان و رفتن به پایانه اتوبوسرانی سوار بر یک تاکسی شدیم، من و دوستم در صندلی عقب نشستیم، یک مرد دیگر نیز در صندلی عقب کنار ما نشست ویک خانم نیز در صندلی جلو نشسته بود.

وی ادامه داد: در اواسط مسیر، ناگهان راننده تاکسی گفت یکی از چرخهای خودرو پنچر شده و به جدول برخورد کردسپس وی برای پنچرگیری از تاکسی پیاده شد و مردی که عقب تاکسی کنار ما نشسته بود نیز برای کمک به راننده از تاکسی پیاده شد، دقایقی بعد ناگهان یک موتورسیکلت با دو سرنشین در حالیکه نقاب برچهره داشتند با قمه و چاقو به سمت راننده تاکسی حمله‌ور شدند و راننده تاکسی را مجروح کردند، مننیز از تاکسی پیاده شدم که ناگهان یک نفر با آچارچرخ به سر من کوبید و گیج شدم، سارقان کمربند مرا باز کرده و طلاها را به سرقت بردند.

پس از این اظهارات تیمی از مأموران پلیس پایگاه هشتم آگاهی تهران برای شناسایی و بازداشت سارقان دست به کار شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که مردی و زنی که در تاکسی بودند، همزمان با وقوع سرقت از آنجا گریخته‌اند همچنین با توجه به اینکه مرد طلافروش در اظهاراتش اعلام کرده بود وی را با آچارچرخ مجروح کرده و این احتمال را می‌داد که راننده تاکسی وی را مضروب کرده باشد راننده تاکسی بازداشت شد.

در ادامه تحقیقات، مرد طلافروش اظهار داشت که دوستشدر مسیر مدام با تلفن‌همراهش با شخص یا اشخاصی پیامک رد و بدل می‌کرده و به وی نیز مشکوک است که پلیس سراغ دوست طلافروش نیز رفت و زمانیکه پلیس تلفن‌ همراه وی را بررسی کرد متوجه شد او تمامی پیامکهای رد و بدل شده را از تلفن‌ همراهش حذف کرده که به همین دلیل مأموران دوست طلافروش را نیز بازداشت کردند.

دو متهم این پرونده چهارمخرداد ماه جاری به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند و قاضی کشیک دادسرا از آنها تحقیق کرد اما هر دو منکر هرگونه ارتباط با سارقان شدند و گفتند که در سرقت نقشی ندارند همچنین در بررسی سوابق راننده تاکسی مشخص شد وی دارای سابقه کیفری است و پیش از این سرقت نیز مواردی مانند زاغ‌زنی را انجام داده است.

سرانجام قاضی کشیک دادسرای ناحیه 34 دستور بازداشت هر دو متهم را صادر کرد، راننده تاکسی برای اعلام نظریه پزشکی قانونی درمورد نحوه و میزانجراحت به پزشکی قانونی منتقل شد همچنین قاضی دستور داد تا کارشناس نظر خود را درباره علت پنچری خودرو و حقیقت داشتن پنچر شدن لاستیک اعلام کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان

رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند.

بر اساس این گزارش، بیش از 10000 نفر از رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن از اوبر شکایتی را به ارزش 250 میلیون پوند (291.7 میلیون یورو) تنظیم کردند.

بر اساس این گزارش، آنها ادعا می‌کنند که اوبر مجوز خود را برای فعالیت در لندن از طریق راه‌های غیرقانونی به دست آورده است.

شرکت‌های حقوقی "میشکان دی ریا" Mishcon de Reya و "مدیریت آرجی‌ال" RGL Management که در حال رسیدگی به این شکایت هستند، می گویند که هر یک از این 10000 راننده تاکسی به طور بالقوه می تواند حدود 25000 پوند غرامت دریافت کند.

در این شکایت آمده است که شرکت "حمل و نقل برای لندن" TfL به دلیل شفاف نبودن مدل کسب و کار اوبر، گمراه شده و به این شرکت مجوز اپراتور استخدام خصوصی داده است.

همچنین ادعا شده است که شرکت اوبر به TfL گفته است که تمام رزروها را خود مدیریت خواهد کرد، اما در واقعیت، این شرکت به طور منظم رزروها را به رانندگان واگذار می‌کند که به دلیل قوانین حمل و نقل محلی می‌تواند عواقب قانونی زیادی در پی داشته باشد.

قبل از این که شکایت اخیر ضربه دیگری به اوبر وارد کند، این شرکت تلاش کرده بود تا رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن را با شرکت دادن آنها در برنامه خود، آرام کند.

این شکایت در لندن آخرین مورد از پرونده های مشابه علیه اوبر در سراسر جهان، از استرالیا گرفته تا پاریس است، چرا که هزاران راننده تاکسی استدلال می کنند که این شرکت در کاهش درآمد آنها مقصر بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • سارقان مدرسه در دام پلیس