Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، ابراهیم و امیررضا که با همت و هزینه‌ بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان و به همراه تیم پزشکی این بنیاد به اوکراین اعزام شده بودند در بیمارستان «امبریوتیک» شهر کی‌اِف مورد عمل و معالجه قرار گرفتند.

در این رابطه مهدیه بهرامی - سرپرست تیم اعزامیِ دست‌های مهربان به اوکراین گفت: مراحل درمانی ابراهیم و امیررضا روز جمعه 29 اردیبهشت در بیمارستان امبریوتیک آغاز شد که دکتر «شاندرین» سرپرستی این عمل را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی در بدو ورود به ایران تأکید کرد: دکتر شاندرین و تیم وی عمل موفقیت‌آمیزی را روی بچه‌ها انجام دادند و هم‌اکنون وضعیت جسمانی ابراهیم و امیررضا مطلوب و مساعد است.

سرپرست تیم اعزامی بنیاد دست‌های مهربان به اوکراین با قدردانی از دکتر فرجی - مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان- اظهار داشت: هزینه‌های درمانی این بچه‌ها را جناب وی پرداخت کردند که از این بابت باید از وی سپاسگزار باشیم و آرزو کنیم بر تعداد افرادی که با هدف کار خیر و نوع‌دوستانه گام برمی‌دارند روزبه‌روز افزوده شود.

وی با اشاره به بالا بودن میزان تهدیدکنندگی بیماری هانتر تشریح کرد: ابراهیم و امیررضا در معرض خطری بسیار جدی بودند چرا که سندرم هانتر نوعی از یک گروه از اختلالات متابولیک ارثیِ بسیار نادر و تهدیدکننده حیات است که در صورت عدم اقدام عاجل و به موقع، می‌تواند پیامدهای جانی خطرناکی به همراه داشته باشد.

بهرامی افزود: از تبعات سندرم هانتر می‌توان به بزرگ شدن سر و صورت، کوتاهی قد، بزرگ شدن کبد و طحال، عقب‌ماندگی ذهنی، تغییرات اسکلتی، کوتاه ماندن گردن و ناشنواییِ پیش‌رونده اشاره کرد.

همچنین فرجی - بنیان‌گذار و مدیرعامل بنیاد دست‌های مهربان در مراسم استقبال از ابراهیم و امیررضا گفت: طی سفر و کمپینی که در سیستان داشتیم با خانواده گلزاری آشنا شدیم. کاملاً ناامید و بسیار رنجور از وعده‌های عمل نشده‌ برخی نهادها در خصوص درمان بچه‌ها بودند که این موضوع رنج بیماری را برای این خانواده دو چندان کرده بود.

وی با اشاره به حضور ابراهیم و برادرش در انجمن نوابغ ریاضیات ایران تشریح کرد: با توجه به رسالت‌های بنیاد و دیدن واقعیت زندگی این خانواده، پس از مذاکرات لازم و بررسی‌های صورت گرفته نسبت به پرداخت هزینه و مراحل درمان، پذیرفتیم که این کار انجام شود چون مطمئناً با استعدادهایی که این دو کودک دارند در آینده‌ای نه‌چندان‌دور از نوابغ به‌نام ایران خواهند شد.

این فعال عرصه نیکوکاری در پایان خاطرنشان کرد: در اساسنامه بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان 14 هدف پیش‌بینی شده است که یکی از این اهداف حمایت از بیماران خاص است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2858445106555353626 برچسب‌ها : بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان بیماری هانتر دو نابغه ریاضی ایران از بیماری نادر نجات یافتند لینک کوتاه : اخبار مرتبط یک میلیون و دویست هزار بیمار نادر در ایران دوشنبه 9 اسفند 1395 17:16

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها از تریبون نماز جمعه مطالب نادرست مطرح شد / پیگیری قانونی می کنیم سر بریده شده مرد کرمانی به حرف آمد واکنش قاطع ایران به زیاده‌خواهی‌های آمریکا شهادت یک سردار سپاه در عملیات آزاد سازی موصل عراق +عکس شکارچی قهار، بطرز فجیعی شکار شد + تصاویر احتمال ادغام چند بانک با یکدیگر بهترین نوشیدنی برای رفع عطش /ساعات مناسب غذایی برای روزه‌داران یک قابلمه اسید و 17 ضربه چاقو بخاطر یک شک!/ 92 بار عمل شدم ( تصاویر+16) چگونه در ماه رمضان لاغر شویم؟ عامل قتل 10 نفر در فهرج: زودتر اعدامم کنید لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها توسعه برنامه موشکی ادامه دارد / به عقب بازنمی گردیم حمله روسیه به کاروان داعش هنگام خروج از رقه +ویدیو صحبت‌های مهران مدیری درباره مطالبات مردم از رئیس جمهور کشف فسیل خزنده ای با جمجمه دو متری دابسمش بازیگران دیوار به دیوار با آهنگ محسن چاوشی + فیلم ناسا به خورشید فضاپیما می‌فرستد زولبیا و بامیه از کی مُد شد؟ آزمایش ۲۰۰ سلاح‌ جدید روسیه در عملیات سوریه تفاوت‌تاثیرگذار بافت فقیرنشین و ثروتمند در سائوپائولوی برزیل +عکس خطرناک‌ترین شبکه اجتماعی برای سلامت روان جوانان کدام است؟ آخرین مطالب همه سایت 17:38 گوهر زیبایی در مصلی تهران 17:37 دو نابغه ریاضی ایران از بیماری نادر نجات یافتند 17:25 قیمت هر کیلو گوشت قرمز منجمد 220 هزار ریال 17:19 روبیک از مهدی مقدم 17:07 نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب برگزار می‌شود 17:06 کارگاه نمدمالی 16:59 عراق دنباله رو ترامپ و برخی کشورهای عربی نخواهد بود 16:45 بازار مسکن ظرفیت افزایش اجاره بها را ندارد 16:37 گفتگوی پوتین و روحانی درباره برجام و همکاری های منطقه ای 16:35 نمایشگاه خط اسماء الحسنی فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان

دریافت 17 MB کد خبر 6094344

دیگر خبرها

  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود در مناطق سیل زده (فیلم)
  • روایتی از «گل آقا» نابغه تکرار نشدنی طنز ایران
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان