Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان پیرامون آخرین وضعیت پیگیری شکایت‌ها و اقدام‌های انجام‌گرفته در خصوص تخلفات انتخاباتی مسائلی را مطرح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان پیرامون آخرین وضعیت پیگیری شکایت‌ها و اقدام‌های انجام‌گرفته در خصوص تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: تمامی شکایت‌ها باید به هیئت‌های اجرایی و نظارت پایین‌دستی ارسال می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر ترکی بابیان اینکه این اقدام صورت گرفته ولی قسمتی از این شکایت‌ها هم مستقیم به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان ارسال‌شده است، گفت: طبق قانون شکایت‌هایی که به این مجموعه رسیده بود پس از بررسی اجمالی، آن‌هایی که دارای نقاط قوت و مدارک خوبی بودند به هیئت‌های اجرایی و نظارتی پایین‌دستی ارجاع داده شد.

وی تأکید کرد: این هیئت‌ها باید موارد و موضوعات را بررسی و سپس به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان ارسال کنند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان تصریح کرد: اگر هیئت‌های نظارت و اجرایی پایین‌دستی بررسی خود را انجام دادند و با تخلفی مواجه شدند آن را به این هیئت ارسال و ما نیز بررسی‌های لازم را برای جلوگیری از هرگونه زوال حقی انجام خواهیم داد.

ترکی از ارسال 50 مورد شکایت به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان خبر داد و تأکید کرد: این شکایت‌ها موردبررسی قرار گرفت و به هیئت‌های پایین‌دستی برای بررسی بیشتر ارجاع داده شد.

* سبک رسیدگی به تخلفات انتخابات از سوی هیئت اجرایی اصفهان
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا هیئت‌های اجرایی در رسیدگی به تخلفات گزارش‌شده عزم جزم داشته‌اند، یا خیر، تصریح کرد: هرچقدر این موضوع ها به هیئت‌های اجرایی ارجاع داده‌شده بود گوش شنوای خوبی نداشته‌اند که ببیند آیا تخلف گزارش‌شده وارد هست یا خیر؛ هیئت‌های اجرایی به این سبک برخورد می‌کرده و هنوز هم برخورد می‌کنند.

ترکی خاطرنشان کرد: هرجایی شاکی وجود داشته و اصرار به احقاق حق خود داشته باشد خود را موظف به بررسی می‌دانیم و نتیجه را به او اعلام می‌کنیم.

به گزارشصاحب‌نیوز، اکبر ترکی، عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان پیش‌ازاین در گفتگو با رسانه ما از جانب‌داری برخی از مسئولان اجرایی از متخلفان انتخابات گفته بود.

وی همچنین روز پنجشنبه چهارم خردادماه از رسیدگی به شکایات انتخابات شوراها در هیئت نظارت استان اصفهان خبر داده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد