Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای اسلامی کار کارخانه پلی اکریل اصفهان با اشاره به اقدامات دولت برای راه اندازی مجدد این کارخانه گفت: طبق وعده‌ها قرار است طی چند روز آینده ۲۰ میلیارد تومان به حساب شرکت واریز شود.

علی خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان،با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه پلی‌اکریل اصفهان اظهار داشت: حدود 1100 نفر از کارکنان DMT پلی اکریل برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کردند همچنین حدود 510 نفر هم در داخل مجموعه کارهای تعمیراتی و بازگشت به کار پرسنل را فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات دولت برای راه اندازی مجدد کارخانه پلی اکریل اصفهان افزود: هیئت اجرایی و مدیر اجرایی کارخانه پلی‌اکریل اصفهان صحبت‌هایی با کارگزارانی برای تامین مواد اکریلیک‌‌ها انجام دادند.

دبیر شوای اسلامی کار کارخانه پلی اکریل اصفهان ادامه داد: همچنین صحبت‌هایی برای بخش پلی استر و DMT شدهو مجموعا 20 میلیارد تومان از طرف دولت وام تعلق می‌گیرد و طبق وعده‌های داده شده درچند روز آینده این پول به حساب شرکت واریز می‌شود تا حدودی از مشکلات این کارخانه کاسته شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه پلی اکریل اصفهان هیچ تولیدی ندارد، گفت: پرسنلی که در حال حاضر برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کردند اول مهرماه قرارداد بازگشت به کار دارند یعنی تا 31 شهریور از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند و از یکم مهرماه قرارداد 6 ماهه و بازگشت به کار دارند و تا این تاریخ باید تکلیف تولید این کارخانه مشخص شود و این کارگران به کار خود بازگردند.

به گزارش تسنیم، شرکت پلی‌اکریل ایران یکی از مجتمع‌های صنعتی ایران در استان اصفهان است. تولیدات این کارخانه شامل انواع نخ و الیاف پلی‌استر، انواع الیاف اکریلیک شامل الیاف اکریلیک فرشی، پتویی و تاپس پلی‌استر است که متاسفانه براثر بی تدبیری‌های دولت سرانجام این کارخانه مهم در خاورمیانه به تعطیل رسیده است.

انتهای پیام/

R41346/P1361/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام اظهار کرد: ائمه ما (ع) زجر و مصیبتشان به خاطر این بود که دنبال حاکمیت الهی بودند؛ اگر امام صادق و امام باقر یک گوشه می‌نشستند و چند نفر دور خودشان جمع می‌کردند و فقط مسأله شرعی می‌گفتند، کسی به آنها کاری نداشت.

وی با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر بیان کرد: جمعیت هلال احمر با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیّت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد.

امام جمعه دشتستان با اشاره به حمایت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از مظلومان فلسطین افزود: حوادث این روزهای دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجار از جنایات دهشتناک صهیونیست‌ها، رویدادی بی‌سابقه را رقم زده است.

وی تاکید کرد: در هر نقطه‌ای از عالم، هر نهضت و جریانی که با هدف بیداری ملّت‌ها و رهایی آنها از بندهای استثمار و استعمار قد علم کرده است، نظام‌های مستکبر جهانی در پی سرکوبی و خاموش کردن صدای این بیداری برآمده‌اند.

مصلح تصریح کرد: موضوع اصلی این دشمنان بشریت که به‌عنوان یک راهبرد اساسی از سوی آنان دنبال می‌شود، جلوگیری از شکل‌گیری این آگاهی و بیداری عمومی است زیرا اگر این بیداری شکل بگیرد منافع آنها به خطر می‌افتد.

وی با اشاره به حماسه وعده صادق تاکید کرد: حماسه‌ها، روایت فتح می‌خواهند؛ و الا چنان دستخوش تحریف می‌شوند که اصل ماجرا کاملاً تغییر ماهیت می‌دهد و یا کاملاً از حافظه‌ها محو می‌گردد. این واقعیت یکی از بزرگترین درس‌های قیام عاشورا است.

امام جمعه دشتستان افزود: امروز در فضای جنگ شناختی، وضعیت میدان را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند. حماسه وعده صادق، نه تنها از این قاعده مستثنی نیست، بلکه چون مواجهه مستقیم با طلسم حیات و شیشه عمر تمدن مادی غرب یعنی اسرائیل داشته است، بیش از سایر حماسه‌ها به روایت فتح نیازمند است.

کد خبر 6095645

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید
  • وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم