Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، برای خرید خودرو در وهله اول باید میزان بودجه خود را تعیین نمایید و در ادامه با توجه به نیازها و خواسته‌های خود به دنبال گزینه مناسب باشید. اگر 100 میلیون دارید می‌توانید سدان‌های زیر را در لیست خرید خود قرار دهید.

بی‌ام‌و 330i

قطعاً هرکجا نام بی‌ام‌و می‌آید، مشتری وسوسه خرید را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو در سال 2006 طراحی و روانه بازار شده است. همانند سایر محصولات این کمپانی، 330i دارای ظاهری جذاب است. 330i از یک موتور 6 سیلندر 3000 سی‌سی بهره می‌برد که حداکثر توان تولیدی آن 272 اسب بخار است. شتاب صفر تا 100 این خودرو 6.3 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 250 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت آن نیز در جاده، شهر و ترکیبی به ترتیب 5.9، 10 و 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است. شما با داشتن 100 میلیون می‌‌توانید تولید سال 2007 این خودرو را خریداری نمایید.

سیتروئن C5

سیتروئن را در ایران بیشتر با زانتیا می‌شناسند خودرویی که شاید به‌جرئت بتوان از باکیفیت‎‌های بازار درگذشته دانست. اولین نسل C5 به سال 2000 برمی‎گردد که نقدهایی به‌ظاهر، سیستم تعلیق، سیستم ترمز و ... وارد بود؛ لذا سیتروئن تغییراتی را در این محصول خود به وجود آورده و تحت عنوان C5 New به بازار عرضه کرد. این خودرو مجهز به موتور 2000 سی‌سی بوده و حداکثر توان تولیدی آن نیز 143 اسب بخار است. شتاب صفر تا 100 آن برابر با 9.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 209 کیلومتر بر ساعت است. مقدار مصرف سوخت این خودرو در جاده، شهر و ترکیبی به ترتیب 6.7، 9.8 و 8.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است. قیمت خودرو فوق با مدل 2011 در حدود 100 میلیون تومان است.

رنو فلوئنس

خودروی فلوئنس یکی از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه شرکت رنو است که در کشور کره جنوبی طراحی‌شده تا به بازار شرق و خاورمیانه عرضه گردد. هرچند در سال 2013 تغییراتی در ظاهر این خودرو به وجود آمد ولیکن کماکان دارای نمای چندان جذابی نیست. این خودرو از موتور 2000 سی‌سی و با توان حداکثر 143 اسب بخار بهره می‌برد. شتاب صفر تا 100 آن برابر با 10.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 195 کیلومتر بر ساعت است. مقدار مصرف سوخت این خودرو در شهر و حالت ترکیبی به ترتیب 10.5 و 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. فلوئنس اتومات E4 تولید سال 2014هم‌اکنون با قیمتی حدود 100 میلیون تومان در بازار معامله می‌گردد.

تویوتا کرولا

کرولا جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای کلاس کامپکت جهانی به شمار می‌آید که در نسل‌های جدید از طراحی کمری نیز الهام گرفته است. قیمت معقول، مصرف سوخت کم، استهلاک پایین و اندازه مناسب، همواره جزو خصوصیات کرولا بوده‌اند. در تولید این خودرو نهایت تلاش صورت گرفته است تا بیشتر توجه نسل جوان را به دست آورد. شتاب صفر تا 100 این خودرو برابر با 10.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 195 کیلومتر بر ساعت است. مقدار مصرف سوخت این خودرو در شهر 9 لیتر و در حالت ترکیبی 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است. کرولا مدل GLI تولید سال 2011 حدود 100 میلیون تومان قیمت دارد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2858107214380917689 برچسب‌ها : خودرو 100 میلیون تومان خرید خودرو سدان‌های 100 میلیونی بازار لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها شهادت یک سردار سپاه در عملیات آزاد سازی موصل عراق +عکس واکنش قاطع ایران به زیاده‌خواهی‌های آمریکا سیل بازنشستگی معلمان در راه است / تعیین تکلیف حق التدریسی ها تا پایان خرداد بهترین نوشیدنی برای رفع عطش /ساعات مناسب غذایی برای روزه‌داران شوک مهران مدیری به حامد همایون در برنامه دورهمی یک قابلمه اسید و 17 ضربه چاقو بخاطر یک شک!/ 92 بار عمل شدم ( تصاویر+16) دستگیری ۲ تروریست در ورامین چه کسانی سرطان بیضه می‌گیرند ؟ دابسمش بازیگران دیوار به دیوار با آهنگ محسن چاوشی + فیلم مجری دورهمی اشک خواننده معروف را درآورد +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها 100میلیون‌تومان دارم، چه خودرویی بخرم؟+تصاویر آخرین قیمت خودروهای تولید سایپا +جدول دیدنی ترین اماکن چین + عکس بازنشستگی زود هنگام برای سگ بمب یاب! +عکس نبرد مرد کایاک سوار با کوسه سفید آدم‌خوار + عکس و فیلم شادمانی های موشکی رهبر کره شمالی +عکس دفن نوزادان در تنه درخت! + عکس خطرناک‌ترین مقاصد گردشگری جهان با خوشمزه‌ترین غذاها + عکس شوک مهران مدیری به حامد همایون در برنامه دورهمی خشم کروکودیل از شوخی ماهیگیران آخرین مطالب همه سایت 07:00 100میلیون‌تومان دارم، چه خودرویی بخرم؟+تصاویر 06:54 آخرین قیمت خودروهای تولید سایپا +جدول 06:45 دیدنی ترین اماکن چین + عکس 06:30 بازنشستگی زود هنگام برای سگ بمب یاب! +عکس 06:20 تست و بررسی کیا سراتو 2000 آپشنال +عکس 06:15 نبرد مرد کایاک سوار با کوسه سفید آدم‌خوار + عکس و فیلم 06:00 هیوندای آی30 اِن در آخرین ایستگاه آزمایش 05:45 تابوت خالی از مهدی یراحی 05:30 طنــز من نیشـدار است 05:15 تولید برق به روشی جالب فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا

امیرمسعود عابدین: جدیدترین مدل جائکو J۷ در واقع نسخه پلاگین هیبریدی چری تانسو ۰۶ بوده و اخیراً در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد. این خودروی جدید احتمالاً در ژوئن ۲۰۲۴ با قیمت اولیه تقریبی ۴۰ هزار پوند انگلیس در بریتانیا عرضه شود.

به گزارش خبرآنلاین، ظاهر جائکو J۷ شبیه به چری تانسو ۰۶ است. تفاوت ظاهری این دو خودرو با یکدیگر، در لوگو "JAECOO" بوده که در جلوپنجره با لوگو چری شده است.

چری تانسو ۰۶ مدل ۲۰۲۴ دارای ابعاد ۴۵۳۸/۱۸۹۸/۱۶۸۰ میلی‌متر بافاصله بین دو محور ۲۶۷۲ میلی‌متر است. انتظار می‌رود جائکو J۷ نیز همین اندازه را داشته باشد. از طرفی، خودروی جدید از طراحی سقف معلق استفاده می‌کند که با دستگیره‌های مخفی درب‌ها و رینگ‌های پنج پره هماهنگ شده است. یک سانروف پانوراما نیز وجود دارد.

نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو و موتورهای الکتریکی دوگانه تامین می‌شود. حداکثر قدرت موتور بنزینی به ۱۹۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور به ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸ ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، برد جامع کروز آن ۱۲۰۰ کیلومتر است در حالی که برد حالت الکتریکی خالص آن تقریباً ۱۰۰ کیلومتر است. در حال حاضر، چری به طور رسمی مشخصات پیشرانه را تأیید نکرده است.

فضای داخلی مطابق با تانسو ۰۶ است. یک صفحه‌نمایش کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی و عمودی ۱۴.۸ اینچی و یک فرمان D شکل در این بخش وجود دارند. سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲ نیز در این خودرو حضور دارد که دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و تشخیص نقاط کور است.

در سال ۲۰۲۳، چری سالانه ۹۳۷٬۱۴۸ دستگاه خودرو صادر کرد که نسبت به سال قبل ۱۰۱.۱ درصد افزایش داشت.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899812

دیگر خبرها

  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا