Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مرد كارگري در مراسم خاكسپاري آيت‌الله هاشمي رفسنجاني فوت شده است.

به گزارش سرويس حوادث جام نيوز، هشتم اسفندماه سال قبل بود كه قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس كاركنان يكي از بيمارستان‌ها از مرگ مشكوك مردي 62 ساله با خبر و در محل حاضر شد. نخستين بررسي‌ها نشان داد مرد فوت شده 21 دي ماه در مراسم خاكسپاري آيت‌الله رفسنجاني مقابل دانشگاه تهران به دليل ازدحام جمعيت ناگهان حالش بد و براي درمان به بيمارستان منتقل مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين مشخص شد وي در اين حادثه به كما مي‌رود تا اينكه در نهايت هشتم اسفندماه به كام مرگ مي‌رود. از آنجايي كه مرد فوت شده هيچ سابقه بيماري نداشت و خانواده وي نيز از نحوه فوت آن شكايت داشتند، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد. چند روز قبل پزشكي قانوني اعلام كرد، مرد ميانسال هنگام سكته قلبي به دليل نرسيدن اكسيژن به كما رفته و فوت شده است.

صبح ديروز دختر مرد فوت‌شده با حضور در دادسراي امور جنايي تهران از افرادي كه به خاطر دير رساندن پدرش به بيمارستان باعث مرگ وي شده بودند، شكايت كرد. وي گفت: پدرم كارگر بود. او آيت‌الله رفسنجاني را خيلي دوست داشت. وقتي خبر فوت وي را شنيد، تصميم گرفت در مراسم خاكسپاري‌اش شركت كند. پدرم روز حادثه از من و مادرم خداحافظي كرد و براي شركت در مراسم خاكسپاري راهي دانشگاه تهران شد. عصر همان روز منتظر پدرم بوديم، اما هيچ خبري از او نشد تا اينكه كم‌كم نگرانش شديم و به جست‌وجو پرداختيم. سرانجام متوجه شديم او در شلوغي جمعيت از حال رفته و مدتي بعد به خاطر ازدحام جمعيت به بيمارستان منتقل شده است. وي ادامه داد: آنطور كه شاهدان گفتند، پدرم اگر زودتر به بيمارستان منتقل مي‌شد، شايد الان من يتيم نشده بودم و سايه او بالاي سر من و مادرم بود. من از افرادي كه پدرم را دير به بيمارستان رسانده‌اند، شكايت دارم. به دستور بازپرس تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.
منبع: روزنامه جوان
110
اين اخبار را از دست ندهيد:
آن ها از پسر مورد علاقه ام جدايم کردند و جلوي چشمش تا مي توانستند مرا..
با جواد ارتباط پنهاني داشتم / شوهرم در خانه دوربين مخفي کار گذاشته بود و ديده بود که..
پسر جوان را وقتي کسي نبود به خانه آوردم! / بايد برخي مسائل را رعايت مي کردم ولي..
وقتي بيدار شدم ديدم که خانمم در کنارم نيست / باورم نمي شد او را با مردي ديگر در حال..
پزشک مرا به اتاق معاينه برد و در يک لحظه به بهانه اي مرا .. / من چاره اي نداشتم و ..



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۰۰ کارگر نمونه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: پارسال در حوزه تعاون ۳۰۰ کارگر بومی، پیمانکار و شرکت‌های مستقر در این شهرستان معرفی و بیش از ۱۰ شرکت تعاونی در نقاط مختلف ایجاد و راه اندازی شد.
حسن قائدی افزود: همچنین در حوزه مشاغل خانگی مبلغ سه میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به کارآفرینان بومی این شهرستان پرداخت کردیم.
فرماندار شهرستان مهر همچنین بیان کرد: با پیگیری‌های موسوی نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، به زودی ایستگاه فشار افزایی گاز حوزه گازی وراوی با زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ جوان در این شهرستان‌ها به بهره برداری می‌رسد.
حمزه محمدی گفت: شهرستان مهر به دلیل وجود صنایع نفت و گاز نرخ بیکاری کمتر از هفت درصد است که در میان شهرستان‌های فارس از جایگاه خوبی برخوردار است.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۱۰۰ کارگر نمونه پالایشگاه ها، شرکت‌ها، و ۶ شهرداری شهرستان مهر تجلیل شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • جشن روز کار و کارگر - زنجان
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر