Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@11:38:42 GMT

انتقاد تند کارلوس توس از لیگ چین

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۵۴۱۵۴

کارلوس توس یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال جهان به شمار می‌آید. او با وجود این که از چند تیم اروپایی خوب پیشنهاد داشت، اما تصمیم گرفت راهی لیگ چین شود.

توس به انتقاد تند از سطح کیفی لیگ چین پرداخت و گفت‌: بر این باور هستم که سوپر لیگ چین حتی با وجود جذب ستاره های بزرگ زیاد تا 50 سال دیگر به سطح لیگ های اروپایی نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جا دانش فوتبالی بسیار پایین است و تفاوت زیادی با فوتبال اروپا دارد.

این بازیکن آرژانتینی در پایان سخنان خود، بیان‌ کرد: بازیکنان چینی بسیار ساده هستند و اصلا از آمادگی بدنی بالایی برخوردار نیستند. آنها با خشونت بسیار بالایی بازی می‌کنند و ممکن است با یک حرکت خود یک بازیکن را برای مدتی بسیار طولانی مصدوم کنند. در چین هزینه زیادی خرج فوتبال می‌شود اما بر این باور هستم که هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود، چرا که نگاه به آن متفاوت است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن عمادی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال 1402 و در مقایسه با سال 1401 بالغ بر 10 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد 7 درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

وی افزود: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ 2، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، گفت: 303 شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند، قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

عمادی بیان کرد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن 141 تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.141.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • ببینید | ناراحتی زاکانی از انتقاد صریح عضو شورای شهر تهران
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • انتقاد کنعانی از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس