Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در قالب طرح مفتاح الجنه مسئولان کميته امداد امام خميني (ره) به همراه خيرين سرکشي هايي را از خانواده‌هاي مددجويان تحت پوشش انجام داده و اگر خانواده نيازي داشته باشد براي رفع آن برنامه ريزي مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان، با ورود به ماه مبارک رمضان، بازار فعاليت‌هاي خير خواهانه خيرين نيز بيش از ساير ايام سال داغ مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




نهادهاي حمايتي هر کدام سعي در جلب مشارکت شهروندان داشته و طرح‌هاي مختلفي نيز در اين رابطه اجرايي مي‌شود.


بر همين اساس، کميته امداد امام خميني (ره) نيز طرحي تحت عنوان طرح "مفتاح الجنه" را مدت هاست که در دستور کار دارد.


اگر چه اين طرح مختص ماه مبارک رمضان نيست، اما اجراي آن در اين ماه با جديت بيشتري پيگيري مي‌شود.


در قالب اين طرح، مديران و مسئولان کميته امداد امام خميني (ره) به همراه مديران و مسئولان استاني و حاميان و خيرين نيکوکار اقدام به بازديد از خانه‌هاي مددجويان تحت حمايت مي‌کنند.


در اين بازديد‌ها علاوه بر دلجويي از جامعه هدف کميته امداد، در صورتي که خانواده نياز خاصي داشته باشد آن نياز بررسي و براي رفع آن برنامه ريزي مي‌شود.


در سال جاري نيز مقرر شده اين طرح همانند قبل با جديت بيشتري در سراسر کشور پيگيري شود. در استان تهران به عنوان پايتخت کشور به منظور اجراي اين طرح در ماه مبارک رمضان، يک هزار و 50 خانواده تهراني انتخاب شده اند.


محسن وليئي، مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان تهران در اين رابطه به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان مي‌گويد: طرح‌هاي مختلفي در کميته امداد امام خميني (ره) ويژه مددجويان تحت حمايت برگزار مي‌شود و اين طرح‌ها در ماه مبارک رمضان مورد استقبال بيشتر خيرين قرار مي‌گيرند.


وي مي‌افزايد: سال‌هاي قبل در اجراي طرح هايي همانند طرح محسنين و طرح اکرام در ماه مبارک رمضان بسيار موفق بوديم و اميدوار هستيم امسال نيز وضعيت به همين صورت پيش رود.


مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان تهران در خصوص اجراي طرح مفتاح الجنه در پايتخت مي‌گويد: مقرر شده در ماه مبارک رمضان در قالب طرح مفتاح الجنه به همراه خيرين از يک هزار و 50 خانواده تهراني بازيد شده و شرايط آن‌ها مورد بررسي قرار گيرد.


وليئي مي‌افزايد: در سرکشي‌هاي صورت گرفته، شرايط خانواده‌ها مورد بررسي قرار گرفته و اگر خانواده‌اي نياز مشخصي داشته باشد، با همراهي خيرين اين نياز برطرف مي‌شود.


وي با ارائه آماري از رقم در نظر گرفته شده براي اجراي طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک مي‌گويد: رقم در نظر گرفته شده براي اجراي طرح مفتاح الجنه در استان تهران، 500 ميليون تومان در نظر گرفته شده است.


مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان تهران با اشاره به رقم در نظر گرفته شده براي طرح مفتاح الجنه در سال 94 مي‌گويد: سال 95، رقم 400 ميليون تومان در تهران براي اجراي طرح مفتاح الجنه در نظر گرفته شد و در اين رابطه خيرين نيز همکاري خوبي با کميته امداد داشتند.


اجراي طرح هايي همانند مفتاح الجنه در ايام ماه مبارک رمضان سبب جلب مشارکت هر چه بيشتر شهروندان در مقوله کمک به نيازمندان شده و مي‌تواند منجر به بهبود شرايط نيازمندان شود.


انتهاي پيام/



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به همت گروه مطالعات قرآنی خانه اندیشمندان علوم انسانی مراسم رونمایی از مصحف شریف «قرآن مبارک» برگزار می‌شود.

سخنرانان این مراسم حسین استاد ولی، احمد مسجد جامعی، عبدالهادی فقهی زاده، محمدعلی خسروی و ابراهیم کرمانی‌نژاد هستند.

همچنین در این مراسم مهدی فیض طراح و ایده پرداز و مهدی خسروی ناشر اثر حضور دارند و سخنرانی می‌کنند.

مراسم رونمایی از مصحف شریف «قرآن مبارک» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6097524 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید