Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره با هدف شناسایی معلمان شاخص تربیت بدنی در مدارس، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در بین مربیان ورزش ، ارتقاء سطح کیفی ورزش در مدارس، معرفی معلمان برتر تربیت بدنی برای شرکت در مرحله کشوری و اهمیت مضائف به زنگ ورزش و درس تربیت بدنی در مدارس البرز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این جشنواره برای معلمان تربیت بدنی فعال در مدارس البرز در دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم در سال تحصیلی 96-95 اجرا شد تا بر اساس شاخص های تعریف شده ، نفرات برگزیده جشنواره روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی در بخش خواهران و برادران مشخص شوند.
وی با اشاره به اینکه داوری دوازدهمین جشنواره روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی البرز را فعالان و پیشکسوتان مقام آور کشوری در حوزه تربیت بدنی بر عهده داشتند، خاطر نشان کرد : این جشنواره از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شد که 24 نفر در این رقابت علمی - مهارتی ، منتخب مرحله استانی شناخته شدند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: در بحش برادران این جشنواره در مقطع ابتدایی دوره اول محسن مرتضایی از کرج 1 ، مهدی شهبازی از نظرآباد و مهدی بشری از کرج 4 به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
علیزاده تصریح کرد: در مقطع ابتدایی دوره دوم نیز مقام اول تا سوم را به ترتیب علی خادمی از کرج3 ، محمد طهماسبی از کرج 4 و محمد رسول مهری از ساوجبلاغ به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: میثم گلی از کرج 3 مقام اول و جمشید تقی زاده و محمد رضا شاهی از کرج 1 در مقطع متوسطه دوره اول حائز مقام دوم و سوم شدند.
وی گفت: در مقطع متوسطه دوره دوم هم اسماعیل ادهمی از کرج 4 و خلیل الهیار از کرج 1 به ترتیب مقام اول و دوم این جشنواره را کسب کردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در جشنواره روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی در بخش خواهران در مقطع ابتدایی دوره اول، عاطفه هاشم زاده از کرج 2 اول ، لیلا مقصودی از نظرآباد دوم و معصومه مجدآریا از کرج 3 سوم شد.
علیزاده یاد آور شد: در مقطع ابتدایی دوره دوم مهرنوش بهمنی از کرج 1، رحیمه سید میرزایی از کرج 4 و معصومه فحمی از کرج 2 به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در مقطع متوسطه دوره اول هم نسیم ابدالی از کرج 4 مقام اول ، طیبه حسنی از کرج 2 و معصومه صدیقی مقدم از کرج 4 به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.
وی خاطر نشان شد: فروزان عبدالعلی از کرج 1، زینب سلگی و فروزان آروند از کرج 4 نیز به ترتیب مقام اول تا سوم مقطع دوره متوسطه دوم را در این جشنواره استانی از آن خود کردند.
وی تاکید کرد: نفرات برگزیده مرحله استانی دوازدهمین جشنواره روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی در البرز به مرحله کشوری را پیدا کردند.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • این افراد معلم می‌شوند
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم