Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:08:22 GMT

تجمع پاتولوژیست‌‍‌ها مقابل مجلس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۵۵۷۵۷

تجمع پاتولوژیست‌‍‌ها مقابل مجلس

جمعی از دانش‌آموختگان علوم پایه و پاتولوژیست‌‍‌ها صبح امروز مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جمعی از دانش‌آموختگان علوم پایه و پاتولوژیست‌ها صبح امروز (یکشنبه 7 خردادماه) مقابل درب شماره یک مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از دانش‌آموختگان علوم پایه که در جمع تجمع‌کنندگان حضور داشت در تشریح دلیل تجمع‌شان مقابل مجلس به خبرنگار تسنیم گفت که طبق قانونی که مجلس تصویب کرده اداره آزمایشگاه‌ها می‌بایست برعهده دانش‌آموختگان علوم پایه باشد، اما در حال حاضر اینطور نیست و اداره آزمایشگاه‌ها برعهده پاتولوژیست‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یکی از پاتولوژیست‌های حاضر در این تجمع به خبرنگار تسنیم گفت ما خواهان این هستیم که قانونی که از سال 67 در حال اجراست، اجرا شود و اداره آزمایشگاه‌ها برعهده پاتولوژیست‌ها باشد.

براساس اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار تسنیم از سال 67 تاکنون اداره آزمایشگاه‌ها برعهده پاتولوژیست‌ها بوده که مغایر با قانون است اما در دولت یازدهم وزیر بهداشت در مذاکراتی با پاتولوژیست‌ها و دانش‌آموختگان علوم پایه خواهان اجرای صحیح این قانون شده که براساس آن می‌بایست اداره آزمایشگاه‌ها برعهده دانش‌آموختگان علوم پایه باشد که در این تجمع دانش‌آموختگان علوم پایه خواهان بازگرداندن اداره آزمایشگاه‌ها به علوم پایه‌ای‌ها هستند، اما پاتولوژیست‌ها می‌گویند که اداره آزمایشگاه‌ها باید برعهده پاتولوژیست‌ها باشد.

انتهای پیام/

R1011202/P1360/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است