Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@23:18:38 GMT

ساخت مسجد دانشکده کشاورزی توسط بنیاد خیرین حامی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۵۶۲۳۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان امروز، هفتم خرداد در جمع خبرنگاران، گفت: در کمیته اجتماعی فرهنگی اقتصاد مقاومتی دانشگاه سه پیشنهاد مطرح و مورد تأیید قرار گرفت که از آن جمله ایجاد مرکز رشد شماره 2 خرم‌آباد، راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی ICT و ارائه 12 عنوان پایان‌نامه درباره اقتصاد مقاومتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی دانشگاه در قالب کمیته عمرانی اشاره کرد و افزود: احداث سازمان مرکزی، احداث آمفی تئاتر مرکزی، بیمارستان تخصصی دامپزشکی، ساختمان آموزشی و دانشکده کشاورزی، احداث مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و فاز دوم توسعه دانشکده علوم پایه ازجمله پروژه‌های عمرانی اقتصاد مقاومتی دانشگاه لرستان است.
عزیزی اضافه کرد: همچنین ایجاد مرکز رشد شماره 2 خرم‌آباد با همکاری پارک علم و فناوری لرستان با هدف ایجاد مرکز تخصصی و حرفه‌ای با استقرار واحدهای مختلف اقتصادی اعم‌از صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات برای حمایت از واحدهای فناور در راستای ارتقا توان تولید ملی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان با اعتباری بالغ‌بر 5000 میلیون ریال در قالب پروژه‌های اقتصادی در حال انجام است.
رئیس دانشگاه لرستان اظهار کرد: مرکز شتاب‌دهی ICT در سال گذشته با هدف تهیه بسته‌های نرم‌افزاری در حوزه‌های صنعت، آموزش، اقتصاد و... به‌منظور استفاده عموم، ارتقا توان تولید ملی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در سال 95 با اعتباری بالغ‌بر 4000 میلیون ریال راه‌اندازی شد.
وی عنوان کرد: همچنین مرکز آگاهی‌رسانی پشتیبانی و امداد(آپا) فضای سایبری سال گذشته با اعتباری بالغ بر 4000 میلیون ریال راه‌اندازی شد.
عزیزی در ادامه از فعالیت بنیاد خیرین حامی خبر داد و افزود: اساسنامه این بنیاد خیرین تصویب و هیأت مدیره آن نیز تشکیل شده و پروژه ساخت مسجد دانشکده کشاورزی که در حال انجام است از سوی خیرین این بنیاد بوده است.
رئیس دانشگاه لرستان گفت: در سال 93 به‌منظور افزایش همفکری نخبگان و خبرگان در موضوعات ملی و منطقه‌ای و با مأموریت تقویت ارتباط نظام‌مند میان نهادهای سه‌گانه دانشگاه، دولت و جامعه و ایجاد عزم ملی برای توسعه پایدار کشور در قالب 6 کارگروه بهداشت و سلامت، محیط زیست، فرهنگی، اجتماعی، سیاست داخلی، علوم و فناوری و اقتصادی ایجاد شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن روحانی، رئیس دولت دوازدهم در بخشی از دیدار جمعی با وزرا و معاونان سابق خود گفت: امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد.

طبق آنچه سایت روحانی منتشر کرده، وی در این جلسه افزود: اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند.

روحانی در این اظهارات اشاره به دعواها بر سر ساخت مسجد در پارک قیطریه داشته است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902623

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • رسالت معلمی دفاع از حق است