Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب پنجمین دوره شورای شهر کرج با بیان اینکه در مدیریت شهری باید برای تغییر کاربری سطوح و فضای سبز شهری محدودیت قائل شد، گفت: فاضلاب‌های شهری سرگردانند و سبب آلودگی آب، خاک و محیط زیست می‌شوند.

حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: مردم با این انتخاب انتظار یک تغییر گسترده در حوزه مدیریت شهری به سمت احقاق حقوق شهروندی و محیط زیستی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب پنجمین دوره شورای شهر کرج با بیان اینکه بنده به‌عنوان یک متخصص محیط زیست هستم و همه منتخبان دوره پنجم شورای شهر کرج دارای اندیشه محیط زیستی هستند، ادامه داد: بنده یک برنامه 15 بندی برای مدیریت شهری ارائه داده‌ام.

محمدی با اشاره به آلودگی هوا در کلانشهر کرج، بیان کرد: در این زمینه باید مشارکت جدی شهرداری و سایر دستگاه‌ها برای کاهش آلودگی هوا وجود داشته باشد که این امر می‌تواند خود سرمنشاء چند برنامه دیگر باشد.

وی ادامه داد: کنترل آلودگی هوا می‌تواند نوسازی ناوگان عمومی، توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه مترو، خطوط بی‌آرتی، نصب کاتالیزور روی تاکسی‌ها و فیلتر روی اتوبوس‌ها را که از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است را به دنبال داشته باشد.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر کرج با بیان اینکه باید زباله‌ها به صورت اصولی مدیریتو به یک سرمایه تبدیل شود، اضافه کرد: سالانه مبالغ کلانی برای زباله‌ها صرف می‌شود که می‌توان آن را با مدیریت به حداقل رساند. زباله‌ای که امروز مدیریت می‌شود به محیط زیست خسارت می‌زند و تهدیدی علیه بهداشت عمومی است که با این کار این تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه باید زباله‌ها از مبدا تفکیک، مکانیزه، جمع‌آوری و بازیافت شود، عنوان کرد: این امر با مشارکت بخش خصوصی می‌تواند انجام شود که زباله به سرمایه و مواد اولیه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در مدیریت شهری باید برای تغییر کاربری سطوح و فضای سبز شهری محدودیت قائل شد، افزود: باید برای شهردار یک محدودیت در این زمینه اعمال شود و باغ‌های شهری احیاء و حاشیه رودخانه کرج بهسازی ‌شود و در حاشیه شهر و ارتفاعات مشرف به شهر برنامه‌های جنگل‌کاری، آبخیزداری، ایجاد فضاهای فرهنگی، ورزشی و گردشگری اجرا شود.

محمدی با اشاره به اینکه حیواناتی که در محدوده شهر بی صاحبیا آسیب رسان هستند، باید کنترل شوند، اظهار داشت: برای این حیوانات پناهگاه‌هایی ساخته می‌شود و آن‌ها زنده‌گیری کرده و در این پناهگاه‌ها نگهداری می‌کنیم.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر کرج با بیان اینکه فاضلاب‌های شهری سرگردانند، افزود: به سبب اینکه این امر آلودگی آب، خاک و محیط زیست را به دنبال دارد، باید این فاضلاب‌ها با همکاری آبفای شهری جمع‌آوری شوند.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک شهردار، خاطرنشان کرد: یک شهردار باید دارای سلامت کاری، پاکدستی، امانت‌داری و تخصص باشد و به سبب اینکه شهردار با رای غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شود، با مردم با صداقت رفتار کند.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری در نمازخانه سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد، بیان کرد: به جهت شهادت فقیه، فیلسوف و تبیین‌گر ارزشمند به اسم شهید مطهری این شخصیت وارسته والا به این مناسبت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک مسئله منحصر به فرد در عصرماست که حضرت امام (ره) آن را برای بشر به نمایش گذاشت.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه سپاه پاسداران همزاد انقلاب است، ادامه داد: سپاه پاسداران معجزه انقلاب محسوب می‌شود که از حکمت‌های اندیشه امام به شمار می‌رود.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب بنیان سپاه چیده شده و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی این است که محدود به مکانی نیست، جای پای سپاه را در نقاط مختلف با عناوین مختلف مشاهده می‌کنیم، چون انقلاب اسلامی محدود به یک جغرافیا نیست.
 
وی تصریح کرد: اسلام برای نجات همه بشر است و انقلاب اسلامی منادی اسلام است و این ندا را به گوش همه بشریت می‌رساند.
امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است و باید سپاه از دیگر گروه‌ها پیشتاز باشد و در بعد معنوی و به جهت عقیدتی غنی‌تر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»
  • محبت‌های ما محدود به چیزهایی است که نوعی شناخت از آن‌ها داریم