Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:36:13 GMT

بی توجهی صداوسیمای مازندران به بیماران صعب العلاج

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۵۷۳۰۰

بی توجهی صداوسیمای مازندران به بیماران صعب العلاج

رئیس انجمن بیماران ام اس مازندران از بی توجهی صداوسیمای استان به بیماران صعب العلاج انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، محمود عابدینی با انتقاد شدید از بی مهری صدا و سیمای مازندران نسبت به برنامه های روز جهانی ام اس و بی توجهی به مشکلات این بیماران اظهار کرد: با هیچ زبان و قلمی نمی توان این بی مهری سوال برانگیز رسانه ملی را توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عضویت بیش از 3 هزار نفر در انجمن بیماران ام اس مازندران تصریح کرد: با بی توجهی برخی از مسئولان و بی اعتنایی رسانه های ارتباطی به ویژه صدا و سیما در حوزه استان مازندران، بیماران ام اس با چالش ها و مشکلات فراوانی روبه رو هستند که کمترین انتظار از صداو سیمای مرکز مازندران، تدارک ویژه برنامه ای برای روز جهانی ام اس بوده است.

رئیس انجمن بیماران ام اس مازندران افزود: در هر روز رسانه ملی برای تبلیغ برنامه های بی محتوا ساعت‌ها وقت می گذارد اما از پرداختن به مشکلات بخش قابل توجهی از بیماران صعب العلاج که تقویت عنصر امید و نشاط در این بیماران شرط مهم کنترل بیماری است کمترین زمان را تخصیص نمی دهد.

عابدینی خاطرنشان کرد: انجمن بیماران ام اس استان مازندران تشکیلاتی خیریه و عام المنفعه است که با مسئولیت پذیری تعدادی از انسان های نوع دوست و با هزینه خیرین نیک اندیش اداره می شود و خدمات مورد نیاز و در حد توان را به بیماران ام اس ارائه می دهد.

رئیس هیئت مدیره انجمن بیماران ام اس استان مازندران گفت: از رسانه ها به ویژه رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز مازندران انتظار می‌رود که در این مسیر انسانی و اخلاقی حامی باشند و به جای پرداختن به 10ها برنامه بی محتوا و غیر ضروری، کمی از زمان رسانه ای را که عنوان «ملی» را یدک می کشد، به مردم و بیمارانی اختصاص دهند که صاحب و مالک این رسانه هستند و هزینه های آن نیز از بیت المال تامین می شود.

عابدینی با اشاره به اینکه در انجمن بیماران ام اس مازندران هرگز نگاه سیاسی و یا انتفاعی نبوده و نیست، تصریح کرد: رسانه ملی این انجمن را با عینک سیاسی نبیند.

وی گفت: خرید ساختمان برای استقرار انجمن بیماران ام اس استان گامی مهم و افتخارآمیز است که با پیگیری این انجمن از محل بودجه مازاد برگزاری کنگره جهانی ام اس که در سال 1389 در ساری برگزارشد به ثمر نشست.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا نیز در مراسم معارفه مدیرکل دادگستر قزوین اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسؤولان دستگاه قضائی مطرح می‌شود، اجرای سند تحول قضائی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضائی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسؤولان همدلی و همراهی باشد قطعاً در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

کد خبر 6091146

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است