Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن بیماران ام اس استان مازندران با اشاره به مشکلات عدیده بیماران ام اس گفت: رسانه‌ها در بیان مشکلات بیماران خاص کم‌کاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمود عابدینی عصر امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از بی‌مهری صدا و سیمای استان نسبت به برنامه‌های روز جهانی ام اس و عدم اهتمام به مشکلات این بیماران دردمند و نیازمند توجهاظهار داشت: با هیچ زبان و قلمی نمی‌توانیم این بی مهری سوال برانگیز رسانه ملی را توصیف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عضویت بیش از سه هزار نفر در انجمن بیماران ام اس استان، افزود: متاسفانه با بی توجهی برخی از مسئولان و بی‌اعتنایی رسانه‌های ارتباطی به ویژه رسانه ملی در حوزه مازندران، بیماران ام اس با چالش‌ها و مشکلات عدیده ای روبه‌روهستند.

عابدینی گفت: حداقل انتظار از صدا و سیمای مرکز مازندرانتدارکویژه برنامه‌ای برای روز جهانی ام اس بوده است.

رئیس انجمن بیماران ام اس مازندران گفت: متاسفانه همه روزه شاهد هستیم رسانه ملی برای تبلیغ برنامه‌های بی‌محتوا ساعت‌ها وقت می‌گذارد اما از پرداختن به مشکلات بخش قابل توجهی از بیماران صعب‌العلاج که تقویت عنصر امید و نشاط در این بیماران شرط مهم کنترل بیماری است کمترین زمان را تخصیص نمی‌دهد.

وی گفت: انجمن بیماران ام اس مازندران تشکیلاتی کاملا خیریه و عام‌المنفعه بوده که با مسئولیت‌پذیری شماری از انسان‌های نوع دوست و با هزینه خیران نیک سیرت اداره می‌شود و خدمات مورد نیاز و در حد مقدورات را به بیماران ام اس ارائه می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره انجمن بیماران ام اس مازندران گفت: افتخار بنده به‌عنوان پزشک متخصص مغز و اعصاب که خادم همنوعان دردمندی هستم که روشن نگهداشتن بذر امید و نشاط در وجود این افراد را وظیفه انسانی خود می‌دانم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهم کرد.

وی بیان کرد: اما از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی انتظار داشتیم که در این مسیر انسانی و اخلاقی حامی ما باشند و به جای پرداختن به ده‌ها برنامه بی محتوا و غیرضروری ، اندکی از وقت رسانه ای را که خوشبختانه عنوان پرطمطراق ملی را یدک می کشد.

عابدینی با اشاره به اینکه نگاه ما در انجمن بیماران ام اس مازندران هرگز سیاسی و یا انتفاعی نبوده و نیست، تصریح کرد: انتظار نداریم رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نیز ما را با عینک سیاسی ببینند.

وی خرید ساختمان برای استقرار انجمن بیماران ام اس استان را گامی مهم و افتخارآمیز توصیف کرد و گفت: با پیگیری او از محل بودجه مازاد برگزاری کنگره جهانی ام اس محقق شد.

عابدینی گفت: معتقدم هر اقدامی که در جهت توانمندسازی بیماران ام اس و تزریق امید و نشاط به زندگی این افراد انجام می‌شود وظیفه ذاتی، انسانی و اخلاقی ما بوده و هیچ منتی از این بابت برکسی نداریم.

انتهای پیام/

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • ویدیو/ ندانستن «چت جی‌پی‌تی» را به دادگاه کشاند
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد