Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا،سرهنگ علیرضا رضایی ظهر امروز در مراسم آغاز اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودروها و موتورسیکلت سواران مزاحم در خراسان جنوبی اظهار داشت: در این طرح پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروها و موتورسیکلت سواران متخلف که اقدام به اجرای حرکات نمایشی کرده و فاقد پلاک، پلاک مخدوش بوده و با مزاحمان نوامیس برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح موتورسیکلت‌ها و خودروهایی که با ایجاد صداهای ناهنجار سبب سلب آرامش مردم می‌شوند توقیف می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح شناسایی غیر محسوس خودروهای مزاحم گفت: پس از ثبت مشخصات و اعمال قانون فرد متخلف، مالک خودرو احضار و برابر مقررات با وی برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند نیز از آغاز طرح سالم‌سازی پارک‌ها و مناطق تفریحی در شهر بیرجند خبر داد.

امیرآبادی‌زاده افزود: در راستای اجرای این طرح، تیم‌های ویژه، گشت‌های کلانتری و یگان امداد با حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و برخورد با مزاحمانامنیت شهروندان را تأمین می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد