Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:22:50 GMT

زمین فوتبال کرکج به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۵۹۰۲۰

زمین فوتبال کرکج به زودی به بهره‌برداری می‌رسد


شهردار تبریز گفت: زمین فوتبال کرکج با پایان‌یافتن مراحل نصب چمن مصنوعی، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در آستانه تعطیلات تابستانی،  زمین فوتبال کرکج از پروژه‌های مهم شهرداری منطقه ۵ تبریز در محله کم‌برخوردار کرکج، در مراحل تکمیلی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: بخش عمده‌ای پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز به خصوص در زمینه تقویت زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی، معطوف مناطق کم‌برخوردار شده که نقش موثری در توسعه متوزان و بهره‌مندی جوانان و نوجوانان از برنامه‌های ورزشی و فرهنگی شهر خواهد داشت.
 
نجفی خاطرنشان کرد: در چهار سال اخیر علاوه بر خدمات محله ای گسترده، هدایت آبهای سطحی، جدول کاری و آسفالت ریزی، یک رشته مسیر گشایی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در کرکج انجام شده است.
 
وی با اشاره به این‌که محله قدیمی کرکج، سرشار از استعدادهای ارزشمند ورزشی است، گفت: اجرای این پروژه به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع، ۷میلیارد ریال هزینه دربر داشته‌ و با آغاز تعطیلات تابستانی، در خدمت جوانان این محله خواهد بود.
 
همچنین در جریان این بازدید، هوشیار، شهردار منطقه ۵ تبریز با ارائه گزارشی، گفت: زمین فوتبال کرکج پنجمین پروژه ورزشی است که در سطح حوزه احداث می شود.
 
وی افزود : پیش از این زمین فوتبال با چمن مصنوعی در باغمیشه و ولی امر، ورزشگاه ۵ هزار نفری مرزداران و سالن‌های چند منظوره مرزداران و بارنج به بهره برداری رسیده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب میاندوآب و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در این جلسه موارد مربوط به قرارداد‌های پیمانکاران بخش اجرایی پروژه‌ها و قرارداد‌های بهره برداری شهری و روستایی، چاه‌های دشت تقی آباد و بخشی از چاه‌های شهر میاندوآب، اصلاح شبکه فرسوده شهری، ترمیم مخزن قاریاغدی و مخزن ۲۹ هزار متر مکعبی تصفیه خانه تبریز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 
در این جلسه همچنین با عنایت به اجرای پروژه مجتمع ۸۱ روستایی از محل محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیاز ضروری به ادامه و به نتیجه رساندن پروژه، موارد مربوطه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور