Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@03:18:42 GMT

لاریجانی: به محتوای سند ۲۰۳۰ ورود نکردیم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۵۹۲۱۴

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده ای در خصوص بررسی سند ۲۰۳۰ در مجلس گفت: دولت این سند را به هیات تطبیق مصوبات ارائه کرده بود و فقط از نظر شکلی مورد بررسی قرار گرفت و به محتوا ورود نکردیم.

خبرگزاری مهر:علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده ای در خصوص بررسی سند ۲۰۳۰ در مجلس گفت: دولت این سند را به هیات تطبیق مصوبات ارائه کرده بود و فقط از نظر شکلی مورد بررسی قرار گرفت و به محتوا ورود نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، حسین علی حاجی دلیگانی با اعلام تذکری خطاب به لاریجانی گفت: مصوبه ۲۰۳۰ در ۲۵ شهریورماه ۹۵ در دولت تصویب شده است، اگر این مصوبه به مجلس ارائه شده و شما نظر داده اید بفرمایید. اگر به مجلس ارائه نشده باز هم اعلام کنید که چرا دولت این مصوبه را به مجلس ارائه نداده و شما نیز برخوردی نکردید.
در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: در مورد این مصوبه آقای کریمی قدوسی هم سوال کردند، دو بحث وجود دارد اول بحث شکلی دوم بحث محتوایی. مصوبه ۲۰۳۰ به هیئت تصویب مصوبات در مجلس ارائه شد هیئت تطبیق از نظر شکلی این مصوبه را مورد بررسی قرار داد، که مشکلی نداشت.

وی ادامه داد: هیئت تطبیق مصوبات، مصوبات را از نظر شکلی مورد بررسی قرار می دهد نه از نظر محتوایی. محتوای مصوبه ۲۰۳۰ بررسی نشده است.

لاریجانی اظهار داشت: شورای انقلاب فرهنگی نیز تاکنون به محتوای آن ورود نکرده است. چندی پیش از کمیسیون آموزش خواستند به این موضوع ورود پیدا کرده و بررسی کرده است.

حاجی دلیگانی در تذکر دیگری نسبت به معطل ماندن شکایات نمایندگان از دولت طبق ماده ۲۳۶ در کمیسیون اعتراض کرد و گفت: طبق آیین نامه این درخواست باید ظرف ۱۰ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد اما درخواست بنده بیش از شش ماه در کمیسیون معطل مانده است.

لاریجانی در پاسخ به این تذکر نیز عنوان کرد: این درخواست باید ظرف ۱۰ روز بررسی شود، اگر تخلفی صورت گرفته اعلام کنید تا به کمیسیون تذکر داده شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل نیکلاس فولکروگ موفق شد با نتیجه 1-0 پاری سن ژرمن را شکست دهد.

اشرف حکیمی معمولاً یکی از بازیکنانی است که واضح صحبت می‌کند و پس از شکست پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شفاف صحبت کرد. این مدافع مراکشی می‌خواست لوئیس انریکه را به‌خاطر این نتیجه تبرئه کند و تایید کرد که او و هم‌بازیانش به نکات فنی مربی خود عمل نکرده‌اند.

حکیمی گفت: "ما می‌دانستیم دورتموند چه خواهد کرد و روی توپ‌های بلند برنامه دارد. باید به حرف مربی گوش می‌کردیم، این چیزی بود که او در تمام هفته در موردش با ما صحبت کرده بود. از نتیجه ناراحتیم. از فرصت‌ها به‌خصوص در نیمه دوم استفاده نکردیم."

او البته ابراز امیدواری کرد در بازی برگشت عملکرد درخشانی داشته باشند: "بازی برگشت در خانه متفاوت خواهد بود. با هواداران در ورزشگاه خودمان، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. به این تیم اعتماد زیادی دارم. فرصت‌هایی که در ورزشگاه دورتموند ایجاد کردیم را قرار است بیشتر در بازی برگشت ببینید."

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم