Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:40:16 GMT

سري جديدمدل هاي مانتو براي بهار و تابستان 96

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۵۹۷۳۶

خبرگزاري آريا - مانتو براي بهار و تابستان , در اين مطلب براي شما مجموعه اي از مدل مانتوهاي زنانه و دخترانه شيک و سنتي را قرار داده ايم که اميدواريم مورد پسند شما قرار بگيرد.
مانتو براي بهار و تابستانمانتو براي بهار و تابستان 96 , با نزديک شدن بهفصل گرما ، خريد لباس هاي بهاره و تابستانه نيز آغاز ميشود و بازارهاي لباس مملو از آدم هايي ميشود که در حال آماده کردن خود براياين فصل ها  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانتو براي بانوان ايراني غير قابل چشم پوشيست و تقريبا جانشيني ندارد و همواره يکي از لباس هايي است که با تنوع زيادي روانه بازار لباس ميشود. مدل مانتوهاي زنانه و دخترانه تنوع زيادي دارد و در رنگهاي مختلفي وجود دارد که بسته به سليقه خودتان ميتوانيد شيک ترين و جديدترين آن را انتخاب کنيد.
مدل مانتو
در اين مطلب براي شما مجموعه اي از مدل مانتوهاي زنانه و دخترانه شيک و سنتي را قرار داده ايم که اميدواريم مورد پسند شما قرار بگيرد.
تصاوير مدل مانتو زنانه و دخترانه براي بهار و تابستان 96
مانتوهاي بهاره

مدل مانتو تابستانه

جديدترين مدل مانتو زنانه

شيک ترين مدل مانتو و شلوار زنانه

مدل مانتو شيک و جديد

مدل مانتوهاي تابستانه

جديدترين مدل مانتو

مدل مانتوهاي زنانه

گلچيني از شيک ترين مدل مانتوها

روزگار

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر

در آستانه فصل بهار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد به منظور ایجاد جلوه‌های بصری زیبا و تزریق روحیه نشاط در بین شهروندان در حال کاشت گل‌های فصلی در سطح میادین، بلوار‌ها و حاشیه خیابان‌ها است.

بیشتر بخوانید

نگاهی به طبیعت بهاری دهستان پشتکوه + تصاویر

مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری تصاویری از این بوستان ها را ارسال کرده اند:

دیگر خبرها

  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • شکوفه‌های بهار نارنج در مازندران
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر