Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - مدير بخش رسانه هاي ديجيتال بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي قرآن از رونمايي و راه ندازي سامانه فروشگاه اينترنتي در نمايشگاه امسال خبر داد.

علي اکبر شيرکوند روز يکشنبه به خبرنگار معارف ايرنا گفت: سامانه فروشگاه اينترنتي بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي قرآن براي نخستين با در کشور و همزمان با برپايي نمايشگاه قرآن آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي درباره ويژگي هاي اين سامانه گفت: علاقه مندان از سراسر کشور مي توانند از طريق اين سامانه نرم افزار و محصولات فرهنگي را با 40 درصد تخفيف تحويل بگيرند که سه هزار قلم کالاي فرهنگي شامل کتاب و سي دي در اين سامانه درنظر گرفته شده و مردم مي توانند اين محصولات فرهنگي را حتي براي کتابخانه هاي مناطق محروم سفارش دهند.
شيرکوند اضافه کرد: بيش از 500 کتابخانه در سراسر کشور شناسايي شده که داراي کمترين امکانات و جزء کتابخانه هاي مناطق محروم هستند و مردم سراسر کشور و حتي خارج از کشور مي توانند کتاب هاي موردنظر خود را براي اين کتابخانه ها ارسال کنند.
به گفته وي محصولات خريداري شده از طريق اين سامانه اينترنتي، در کمتر از دو روز به مقصد مورد نظر در هر نقطه از کشور ارسال مي شود و امکان دريافت اعلام وصول براي ارسال کننده نيز وجود دارد.
مدير بخش رسانه هاي ديجيتال بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي قرآن از استقبال ناشران براي ايجاد اين سامانه سخن گفت و افزود: در صفحه اصلي ديجي کالا بنري براي اين موضوع طراحي شده تا مردم بتوانند به راحتي محصولات فرهنگي نمايشگاه قرآن را خريداري کنند و اين سامانه تا پايان ماه مبارک رمضان پابرجاست.
وي در معرفي برنامه هاي بخش رسانه هاي ديجيتال در نمايشگاه امسال گفت: 10 مراسم رونمايي خواهيم داشت و20 نرم افزار نيز براي اولين بار در نمايشگاه معرفي مي شود.
شيرکوند همچنين گفت: دوره هاي آموزشي با موضوع انيميشن نيز در نمايشگاه امسال برگزار مي شود که از جمله آنها مي توان به دوره ايده پردازي تصويري از قصص و مفاهيم قرآني و دوره نقاشي ديجيتال کودک با موضوع سبک زندگي اسلامي اشاره کرد که اين دوره ها در قالب کارگاه برگزار خواهد شد.
وي با اشاره به ويژگي هاي فضاي مجازي گفت: رسانه هاي ديجيتال و فضاي مجازي باعث ايجاد جاذبه مي شود و هنگامي که يک پژوهشگر قرآني از اين امکانات استفاده مي کند، قطعا پژوهش هاي دقيق تر و به روزتري خواهد داشت.
بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگي» از هشتم تا بيست و ششم خرداد (سوم تا بيست و يکم ماه مبارک رمضان) در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) ميزبان علاقه‌مندان است.
فراهنگ**1003**1055
خبرنگار: محمدرضا جعفرملک** انتشار : زينب کارگر
براي اطلاع از اخبار متنوع فرهنگي و هنري، با کانال فرهنگي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
https://t.me/irnaf



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد

بازدیدکنندگان برای بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می‌توانند از امروز به شکل اینترنتی بلیت موزه‌ها را تهیه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد:  با توجه به استقبال و حضور پرشمار گردشگران از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، به ویژه در ایام آخر هفته و تعطیلات رسمی با هدف تسهیل تهیه بلیت، گردشگران می‌توانند از طریق سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های آپ، تاپ، تفریحاتی و علاءالدین تراول اقدام به خرید اینترنتی بلیت موزه‌ها کنند. 

بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلمان و استادان دانشگاه

بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه  در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت تا دیگر صف‌های طولانی شکل نگیرد.

یکی از ویژگی‌های خرید بلیت به شکل اینترنتی اطلاع از تعطیلی موزه‌ها هنگام خرید است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو