Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در راستای نام‌گذاری سال جدید به عنوان «اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال»، بانک قرض الحسنه مهرايران به منظور اهتمام ويژه در تحقق محورهاي تبيين شده به تشکيل کارگروه ويژه اقتصاد مقاومتي اقدام کرد.

به گزارشگروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران در اين خصوص با تاکيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر مقاوم سازي اقتصاد كشور بيان داشت: با ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي، موجي از تلاش ها در راستاي تبيين و ترسيم نقشه راه براي تحقق محور هاي آن صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکبری با اشاره به محورهای پولی و بانکی در تحقق اقتصاد مقاومتي اظهارداشت: در راستاي تحقق محورهاي اقتصاد مقاومتي و به منظور بهره مندي بيشتر فعالان اقتصادي از منابع و خدمات نظام بانکي، کارگروه ويژه اقتصاد مقاومتي در بانك تشكيل شده است.

بر این اساس، محسن پدرام رئیس هیات مدیره به سمت نايب رييس و اقدامي رييس اداره سازمان و برنامه بانک به عنوان عضو و دبير کارگروه اقتصاد مقاومتي انتخاب شدند.

همچنین، نجدی مدیر امور استان ها، فرجی مهماندار بازرس ويژه مديرعامل، انصاري جعفري رئيس اداره فن آوري اطلاعات و ارتباطات، حيدري رييس اداره روابط عمومي و بازاريابي و اخوان بيطرف رئيس اداره اعتبارات و بين الملل، ساير اعضاي اين کارگروه را تشکيل مي دهند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر یکشنبه در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان، ضمن تبریک به مناسبت قرار گرفتن در آستانه روز کارگر، با تقدیر از مدیران ارشد کارخانه‌های تولیدی، اظهار کرد: با همت و تلاش کارگران و مدیران در حوزه تولید، اقتصاد کشور به حرکت در آمده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شاخص اقتصاد مقاومتی که طی ۱۰ سال اخیر توسط مقام معظم رهبری به عنوان سیاست کلان کشور تعیین شده، مهم‌ترین موضوع در این اقتصاد را درون‌زایی و در نهایت ایجاد مقاومت اقتصادی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی در سایه اتکا به تولید داخل محقق می‌شود.

استاندار تهران، پویایی در اقتصاد را نشانه مجهز بودن به دانش دانست و افزود: امروز سطح رقابت در دنیا در همه عرصه‌های تولیدی مبتنی بر دانش روز است.

فخاری در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز کارگر، این روز را نماد اتحاد یک جریان انسانی برای نشان دادن قدرت تولید عنوان و اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری «امنیت کارگر به شغل کارگر است»، برای ایجاد امنیت در شغل، دانش افزایی و مهارت آموزی، عبور از بن بست‌های فکری و اندیشه‌ای و به روز نگه داشتن دانش‌های کسب شده و به کارگیری آن‌ها و همچنین تأمین تسهیلات و امکانات و رابطه صحیح بین کار، کارگر و کارفرما و به تعبیری مجموعه‌ای از رفتارهای صحیح چندوجهی کنار هم می‌تواند یک شغل را تضمین کند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: امروز رابطه کار، کارگر و کارفرما تغییر کرده و با ایجاد ساختارهایی که می‌تواند نظام فکری و رفتاری جریان تولید را دست بگیرد و هدایت کند، شاهد یک تحول اساسی در تولید کشور هستیم.

وی گفت: امروزه شاخص‌های عملکردی نظام کار و کارگری، مبتنی بر دانش و ارزش‌هایی که خلق می‌کنند و متأثر از اراده‌هایی است که به فرصت جدید و پیش برنده در حوزه اقتصاد ملی تبدیل می‌شوند و سهم آن‌ها را در حوزه اقتصاد ملی بالا می‌برد.

فخاری عنوان کرد: اگر بخواهیم موقعیت جدیدی را خلق کنیم باید خودمان را با شاخص‌های استاندارد بین‌المللی تطبیق دهیم و در جایگاهی که قرار داریم، خودمان را ثابت نبینیم تا زمینه رشد و تعالی فراهم و رابطه صمیمی بین جریان کار، کارگر و کارفرما ایجاد شود.

کد خبر 6091453

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است