Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دفتر فدرال مهاجرت و پناهندگان آلمان تصميم گرفت تا مصوبات مربوط به رسيدگي به درخواست پناهندگي آوارگان سوري را به شدت بازبيني کند.
العالم - آلمان
مجله اشپيگل نوشت: اين تصميم بعد از رسوايي فرانکو البريخت افسر آلماني افراطي گرفته شد که مدعي شده بود يک آواره سوري است اما او يک راستگراي افراطي و مظنون به ارتباط با تروريسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داستان از اين قرار است که اين افسر آلماني پس از آنکه خود را يک آواره سوري جا زد، توانست از اين طريق بخشي از پول و امکانات اختصاص يافته براي آوارگان را بدست آورد.
دفتر فدرال مهاجرت و پناهندگان آلمان از کارمندان خود خواسته است از هر 20 درخواست پناهندگي يک درخواست را براي بررسي بيرون بکشند. اين درحالي است که قبلا معيار بررسي بيرون کشيدن يک درخواست از هر 100 درخواست پناهندگي بود.
رسانه هاي آلمان از دفتر فدرال مهاجرت و پناهندگان آلمان به شدت انتقاد کرده اند زيرا فرانکو البريخت توانسته است اين دفتر را فريب داده و خود را آواره جا بزند؛ با وجود اينکه اصلا زبان عربي نمي داند و هرگز به سوريه سفري نداشته است.
6

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن دیشب در ترکیب بارسلونا در بازی مقابل والنسیا تاریخ‌ساز شد. در دیداری که او یک اشتباه فاحش داشت ولی در نهایت بارسا 4-2 برنده شد. 

دروازه‌بان آلمانی بارسا حالا دومین بازیکن خارجی با بیشترین بازی با پیراهن بارسا محسوب می‌شود و با 408 بازی با دنی آلوز برابری کرد. فقط لئو مسی از او پیشی می‌گیرد که با 778 به دوران حضورش در بارسا پایان داد.

دروازه‌بان آلمانی یکی از نمادهای بارسلوناست و راه مسی را دنبال می‌کند، اگرچه او 32 سال دارد ولی بازهم کار دشواری برای شکست رکورد مسی خواهد داد. فوق ستاره آرژانتینی همچنین با پشت سر گذاشتن ژاوی (767) بیشترین بازی را در تاریخ باشگاه بارسلونا دارد.

در مورد خارجی‌ها، پس از تراشتگن، ماسکرانو با 334 و پس از او فیلیپ کوکو (292 بازی) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی