Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج بازشماری آرای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب هرمزگان اعلام شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: به دنبال شکایت یکی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب با هماهنگی با هیئت نظارت و هیئت اجرایی آرای 4 شعبه اخذ رای در این حوزه بازشماری شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکرمی افزود : در این بازشماری در تعداد آرا هیچ تغییری نکرد .
وی گفت : در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در غرب استان 132 هزار و 375 رای اخذ شد که از این شمار 120 هزار و 227 رای صحیح است .
رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت : از آرای صحیح ناصر شریفی با 38 هزار و 779رای ، سید محمد نور موسوی با 33 هزار و 594 ،غلام حسین زارعی با 26 هزار و 127 ،یوسف دیوانی با 18 هزار و 710 ، علی اکبرارجمند منش با هزار و 769 ، حسن موسایی 992 وعلی اکبرنصرالهی 226 رای را به خود اختصاص دادند .
وی افزود : در پایان آقای ناصر شریفی با 38 هزار و 779 رای به عنوان نماینده میان دوره ای مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • راند دوم
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف