Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مجیدی تبار گفت: این مبلّغان در مراکز مختلف فرهنگی، مناطق روستایی و شهری اعم از مساجد، حسینیه‌ ها و تکایا علاوه بر اقامه نماز و پاسخ گویی به سوالات شرعی به ارائه معارف اسلامی و قرآنی می‌پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازآوای نطنز؛رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ های صورت گرفته در واحد اعزام مبلّغ، در ماه مبارک رمضان امسال به ۱۱۶۶ نقطه جمعیتی اعم از شهری و روستایی در شهرستان نطنز ۷۲ مبلغ و ۸ مبلغه اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار افزود: این مبلّغان در مراکز مختلف فرهنگی، مناطق روستایی و شهری اعم از مساجد، حسینیه‌ ها و تکایا علاوه بر اقامه نماز و پاسخ گویی به سوالات شرعی به ارائه معارف اسلامی، اهمیت روزه‌ داری، شب‌های قدر، دعا، نیایش و نقش آن در زندگی مردم، سبک زندگی قرآنی و غیره می‌پردازند.

وی ادامه داد: مبلغان غیر مقیم اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان، دفتر طرح هجرت، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و روحانیون بومی و مقیم شهرستان در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان فعالیت می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و همچنین نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، تبیین و تشریح شعار سال یکی از محورهای تبلیغی روحانیون در این ماه مبارک خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال هشتمبلغه در سطح شهرستان به نقاط مختلف اعزام شده اند، گفت: برگزاری محافل قرآنی اعم از تفسیر، ترجمه و جمع‌خوانی قرآن، بیان معارف قرآنی، برگزاری گفتمان‌ های دینی ویژه جوانان و نوجوانان از برنامه‌ های این مبلّغان در ماه‌ رمضان است.

حجت الاسلام مجیدی تبار خاطر نشان کرد: تشریح اهداف و آرمان های امام خمینی (ره)، تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی، دفاع از مبانی انقلاب اسلامی به خصوص اصل مترقی ولایت فقیه، جهت دهی به سفره های افطاری و نذورات و دعوت مردم به وحدت حول محور ولی فقیه از دیگر محورهای مهم فعالیت مبلغان در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن اطلاعیه به شرح زیر است:   «به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»   ستاد انتخابات کشور

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست
  • رتبه نخست قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • رتبه نخست استان قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • ۶۵۰ مبلغ دهه کرامت در خراسان جنوبی فعالیت تبلیغی خواهند داشت
  • ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد