Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@00:18:15 GMT

نوبخت: ناوگان ملی کشتیرانی تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۶۱۵۸۶

رییس سازمان برنامه و بودجه از برنامه‌ریزی برای تقویت ناوگان ملی کشتیرانی خبر داد و گفت: حمل و نقل دریایی به دلیل ارزان بودن برای انتقال کالا به ویژه برای ایران بسیار حائز اهمیت است.

خبرگزاری تسنیم: رییس سازمان برنامه و بودجه از برنامه‌ریزی برای تقویت ناوگان ملی کشتیرانی خبر داد و گفت: حمل و نقل دریایی به دلیل ارزان بودن برای انتقال کالا به ویژه برای ایران بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد باقرنوبخت اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه دریا محور بخشی از سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در برنامه ششم توسعه است، لذا توجه به صنعت حمل و نقل دریایی جزو برنامه های دولت و ردیف های ارقامی برنامه توسعه ششم قرار گرفته و امسال در طول برنامه نیز نسبت به گسترش حمل ونقل دریایی اقداماتی صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به این‌که تمامی شقوق حمل و نقل از زمینی، هوایی، جاده ای و دریایی حائز اهمیت است، تاکید کرد: حمل و نقل دریایی به دلیل ارزان بودن برای انتقال کالا به ویژه برای ایران بسیار حائز اهمیت است، از این رو نیاز به گسترش حمل و نقل دریایی قطعی است و این امر در برنامه توسعه ششم دیده شده و اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که دولت در چهار سال گذشته با فعالیت‌های برجام انجام داد، لغوتحریم کشتیرانی جمهوری اسلامی بود، به وِیژه در بخش بیمه که تمامی این تحریم ها برطرف شد و دولت به دنبال این است که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را هرچه بیشتر تقویت کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی

سفیر ایران روز گذشته در دیدار با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی بر اهمیت رایزنی‌های مستمر تهران و مسقط تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، موسی فرهنگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با "شهاب بن طارق بن تیمور آل سعید"، معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی دیدار و گفتگو نمود.

سفیر ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و تجربیات همکاری در حوزه دفاعی، اهمیت رایزنی‌های مستمر دو‌ کشور در حوزه‌های مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی نیز با اشاره به روابط تاریخی و ممتاز ایران و عمان، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو‌ کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عماندرباره تداوم ابتکار عمان در راستای لغو تحریم‌‌ها گفتگو شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • امیر نظام گروسی یک شخصیت بزرگ ملی است
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است