Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشخص نیست چه کسانی می خواستند داخل کلاس‌ها دیوار بکشند؟

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه آرمان به نقل از کانال تلگرام سیدمحمدموسوی خویینی ها نوشت:یکی از خوانندگان محترم گفته‌اند کسانی که در سال‌های 63، 64 در داخل کلاس‌های دانشگاه‌ها دیوار می‌کشیدند، در دهه دوم انقلاب، دانشجویان را به اردوهای مختلط می‌بردند؛ سپس از من پرسیده‌اند که اصلاح‌طلبان چه جوابی برای این تغییر روش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی خوئینی ها در پاسخ مدعی شده است که «اگر جریان‌های سیاسی در چارچوب احزاب سیاسی سازماندهی شوند، تمام اظهارات و عملکرد آنان از طرف مردم (هواداران و مخالفان) قابل رصدکردن است؛ نه آنان می‌توانند از زیر بار عملکرد خود شانه خالی کنند و نه مخالفان می‌توانند هر چیزی را به آنان نسبت دهند. با این توضیح کوتاه اکنون من چگونه به سوال این خواننده محترم پاسخ دهم؟ نه معلوم است آن کسانی که می‌خواستند در کلاس‌های دانشگاه‌ها دیوار بکشند، چه کسانی بودند و از کدام حزب بودند، نه معلوم است در دهه‌دوم انقلاب چه کسانی بودند که دانشجویان را به اردوی مختلط می‌بردند (که البته اگر موازین شرعی رعایت نشود، کاری غلط و حرام است).»

این فعال اصلاح طلب در ادامه می گوید: «خیمه عزاداری امام حسین علیه‌السلام آتش زده می‌شود و آن را به‌پای اصلاح‌طلبان می‌گذارند! آیا باورکردنی است که حتی جدی‌ترین مخالفان جمهوری اسلامی در ایران دست به چنین عمل منفوری بزنند؟ چنین اقدام خصمانه کوری تنها از جماعت داعش ساخته است».

لازم به ذکر است خوئینی ها و همفکرانش طی ۸ سال گذشته کوچکترین ابراز برائت و انزجاری از فتنه سال ۸۸ نکردند و حتی سعی نکردند خود و هم قطارانشان را از مسیر فتنه 88 جدا بدانند و زاویه خود با توهین ها و هتک حرمت هایی که به ارزش های مقدس اسلام بود را مشخص نکردند.

امروز با گذشت 8 سال از فتنه 88 خوئینی ها به یک باره اقدام به موضع گیری کرده و اصلاح طلبان را از فتنه گران 88 جدا می داند و مدعی شده است که آتش زنندگان خیمه حسینی، یعنی فتنه گران سال ۸۸، داعشی هستند نه اصلاح طلب!

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، محمود رضایی افزود:این واحد‌ها در مدت سه سال ساخته شده و با امکانات تکمیلی و لوازم خانه بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.
وی با بیان این که واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۴ درصد در مناطق روستایی و ۲۶ درصد در مناطق شهری ساخته شده است، افزود: ۱۶۰ هزار واحد مسکن خاص مددجویان باید در سراسر استان فارس تامین شود که عمده این واحد‌ها تامین شده و ۱۸ هزار واحد باقیمانده، امسال و سال آینده ساخته و تکمیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح ملی مسکن در سالجاری ویژه مددجویان در حال ساخت است، ادامه داد: واحد‌های مسکونی مددجویان با تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن ساخته شده است.
رضایی تصریح کرد: هزار مددجوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امسال صاحب مسکن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • سقوط مأموم روی امام جماعت (فیلم)
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • سرلشکر موسوی: وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟