Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:54:10 GMT

محسن ربیع‌خواه مهره‌ای برای 3 پست

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۶۲۱۷۶

محسن ربیع‌خواه مهره‌ای برای 3 پست

حضور خوب محسن ربیع‌خواه در دو بازی آسیایی پرسپولیس مقابل لخویا و الهلال بر شک و تردیدهای عمومی مبنی بر توانایی‌های این بازیکن غلبه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ربیع‌خواه که در این فصل کار خود را به عنوان دفاع چپ آغاز کرد، در تمام فصل مورد حمله رسانه‌های جمعی بود اما با شخصیت خوب و پیشرفت در بازی و البته حمایت برانکو شرایط خود را بهتر کرد و حالا قطعا در جمع بازیکنان پرسپولیس در فصل آینده حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته مهم درباره ربیع‌خواه قابلیت بازی او در پست‌های دفاع وسط و چپ و راست و همین‌طور هافبک دفاعی است که نیازهای پرسپولیس را برای فصل نقل و انتقالات کاهش می‌دهد. در واقع اگر حسین ماهینی مهره برگزیده برانکو ایوانکوویچ برای دفاع چپ باشد ربیع‌خواه یک ذخیره مطمئن برای او به شمار می‌آید. ضمن اینکه وی می‌تواند در پست‌هایی که متعلق به سیدجلال حسینی، محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا است نیز به میدان برود.


ربیع‌خواه در مسابقه پس فردای پرسپولیس مقابل لخویا در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!

تعداد بازدید : 8 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 59 محسن افشانی با شماتت اقدامات توماج صالحی و قرار دادن او کنار شروین خاجی پور، مدعی شد توماج صالحی بابت اقداماتش اعدام خواهد شد و تاکید کرد این ویدیو به یادگار بماند. مشخص نیست افشانی بر اساس چه اطلاعاتی از اعلام صالحی با این قطعیت سخن به میان آورد. اظهارات قابل تامل افشانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • پرسپولیس حذف شد
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم