Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز |

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: اهالی ۱۰ روستای سطح استان گلستان در دو ماه اول سال ۹۶ که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری است از راه آسفالته مطلوب بهره‌مند شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم در گفت‌وگویی خبری گفت: برای اجرای این پروژه‌ها چهل و دو میلیارد ریال از منابع مالی ملی وزارت راه و شهرسازی و استانی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طول محورهای آسفالت شده را ۱۴ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: این محورها شامل راه روستایی محمدآباد –ابه پلنگ به طول ۲ کیلومتر، خیرخوجه نجف به طول ۳ کیلومتر و خیرخوجه سفلی به طول ۳/۳ کیلومتر در حوزه شهرستان گنبدکاووس و راه روستایی التین تخماق –سیمین شهر و روستاهای محور یاد شده به طول ۴ کیلومتر و خرگوش تپه –کمربندی سرخنکلاته در گرگان به طول ۱/۷۰۰ کیلومتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: با آسفالت راه‌های روستایی ذکر شده علاوه بر تحقق آرزوی دیرینه روستاییان، رونق و توسعه اقتصادی، افزایش ایمنی و صرفه‌جویی در کاهش سوخت و زمان از دیگر ویژگی‌های اجرای این پروژه‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: امسال احداث و آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد که با تخصیص اعتبارات اجرایی می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون بیش از ۸۰ درصد قراردادهای اجرای ساخت و اسفالت راه‌های روستایی استان منعقد شده است.

طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بالغ بر پنج هزار کیلومتر است که حدود سه هزار و ۵۰۱ کیلومتر آن روستایی است و از این بین، دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر آسفالته هستند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست مخابرات استان به منظور بررسی مشکلات ارتباطی منطقه گنجگان به همراه تعدادی از مدیران از روستا‌های چشمه پهن، میرآباد، جنگیر آباد ودره ماهینی بازدید کرد.
خدادادخالق پناه با اشاره به اینکه در این بازدید مشخص شد روستای گردشگری گنجگان، به ویژه محدوده رستوران‌های بین راهی چشمه پهن دارای ضعف پوشش ارتباطی است افزود: بخشی از مسیر جاده این روستا نیز به عنوان نقطه کور ارتباطی استان محسوب می‌شود. وی ادامه داد: برای پوشش مطلوب این روستا مقرر شد، سایت موبایل واقع در روستای گنجگان مرکزی جابه جا، و دکل ارتباطی این روستا نیز افزایش یابد.
سرپرست مخابرات استان افزود: برای دسترسی مطلوب اهالی چشمه پهن، دره ماهینی و رستوران‌های بین راهی نیز سایت جدید احداث می شود.
خالق پناه اضافه کرد: جانمایی سایت جدید مشخص شد و به زودی فرایند آن انجام می شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم