Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:08:30 GMT

جزئیات شهادت مرزبانان ارومیه در درگیری با تروریست ها

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۶۲۷۸۵

جزئیات شهادت مرزبانان ارومیه در درگیری با تروریست ها

فرمانده مرزبانی ناجاضمن تشریح جزئیات حادثه تروریستی هنگ مرزی ارومیه، گفت: قطعاً به این گونه تحرکات تروریستی، پاسخ قاطعی خواهیم داد؛ کشور ترکیه را مسئول می دانیم و باید پاسخگوباشد .

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی گفت: استان آذربایجان غربی با کشورهای عراق، ترکیه و ارمنستان، مرزهای مشترک دارد؛ متاسفانه در منطقه ای که با ترکیه هم مرز بوده و شاهد فعالیت گروهک های تروریستی با عناوین مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عصر دیروز، مرزبانان هنگ مرزی ارومیه حین گشت در نقطه صفر مرزی با یک گروهک تروریستی درگیر شدند که این درگیری ۴۵ دقیقه طول کشید و متاسفانه دو نفر از همرزمانم به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا اشاره کرد: در درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی، چهار نفر مصدوم و مجروح شدند.

وی ادامه داد: امروز با حضور تمامی مسئولان استان آذربایجان غربی، مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار برگزار شد؛ همچنین مراسم تشییع این دو همرزم شهیدم فردا در زادگاه شان با حضور مسئولان استانی آذربایجان شرقی انجام می شود.

سردار رضایی ضمن محکوم کردن این حادثه مذبوحانه تروریستی، تاکید کرد: قطعاً به این گونه تحرکات پاسخ قاطعی خواهیم داد؛ کشور ترکیه را مسئول می دانیم و این کشور باید پاسخگوی این اقدام باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی به جد پیگیر حادثه تروریستی هنگ مرزی ارومیه است که البته باید بگویم اقدامات اولیه در این رابطه صورت گرفته است.

سردار رضایی در خصوص وضعیت مجروحان حادثه، بیان کرد: شب گذشته به ملاقات مجروحان حادثه رفتیم و خوشبختانه حال عمومی این مرزبانان غیور رضایت بخش است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • (ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود