Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش>محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
طبق گزارش‌ها، رئیس‌جمهوری آمریکا به معتمدانش از جمله رئیس آژانس حفاظت از محیط زیست گفته است که قصد دارد ایالات متحده را از توافق بین‌المللی تغییرات آب و هوایی خارج کند.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهوری آمریکا به معتمدانش از جمله اسکات پروت، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفته است که قصد دارد از توافق بین‌المللی و تاریخی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترامپ شنبه در پیامی توئیتری گفته بود که به‌زودی درباره حمایت و یا عدم حمایت از توافق آب و هوایی پاریس تصمیم‌گیری خواهد کرد. کاخ سفید هنوز درباره گزارش پایگاه آکسیوس اظهارنظری نکرده است.

در همین حال، یک منبع مطلع آمریکایی پیشتر به خبرگزاری رویترز گفته بود پیش از آن که ترامپ تصمیمی اتخاذ کند قرار است چند نشست با رئیس اجرایی شرکت‌های انرژی و سایر طرف‌ها برگزار شود. با این حال مشخص نیست که برگزاری این نشست‌ها همچنان پا برجاست یا خیر.

ترامپ در آخرین روز نشست گروه هفت کشور صنعتی پیشرفته در ایتالیا در برابر خواست سایر رهبران برای حمایت از توافق ۲۰۱۵ پاریس امتناع کرد. طی اجلاس گروه هفت، ترامپ با رهبران فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس، کانادا و ژاپن دیدار و گفت‌وگو داشت و دیپلمات‌های اروپایی از این که باید مسائلی را مجددا مورد بحث قرار دهند که پیشتر حل شده بود، ابراز نارضایتی کردند.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟