Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@02:44:06 GMT

حراج جت خصوصی الویس پریسلی + عکس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۶۳۷۹۴

حراج جت خصوصی الویس پریسلی + عکس

به گزارش ایسکانیوز به نقل از «سی‌بی‌اس»، این هواپیمای جت ساخت ۱۹۶۲ میلادی است و داخل آن به درخواست «پریسلی» و پدرش با چوب و مخمل قرمز طراحی شده بود.

این جت خصوصی بیش از ۳۵ سال در اختیار یک مجموعه‌دار بوده و وی هرگز از این هواپیما دراین مدت استفاده نکرد و حتی موتور آن نیز از بدنه هواپیما جدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود این مجموعه‌دار قصد داشت تا این جت را به قیمت ۳.۵ میلیون دلار بفروشد اما در نهایت توانست آن را در حراجی نیویورک به قیمت ۴۵۰ هزار دلار بفروش برساند.

«الویس آرون پریسلی» (1977-1935) خواننده و هنرپیشه‌ آمریکایی و یکی از موفق‌ترین شخصیت‌ها در هنر معاصر و موسیقی آمریکای قرن بیستم بود.

مرگ او در سن 42 سالگی به محبوبیتش بین هوادارانش افزود؛ او در دوران شکوفا شدن سبک «راک اند رول» بویژه در نیمه‌ دوم دهه 1950 بر آن حکمرانی می‌کرد، چنان که به «سلطان راک اند رول» مشهور شد.

«پریسلی» از سال 1956 به بعد، با اجرای 45 ترانه که از هر کدام از آن‌ها بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و همچنین بازی در 33 فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها،‌ موفقیت‌ اقتصادی رکوردشکنی را کسب کرد.

منبع : ایسنا

503500

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر قیمت بیت‌کوین ۱۸.۶ درصد از سقف خود کاهش پیدا کرده و بسیاری از تحلیل‌گران انتظار دارند کاهش قیمت بیشتری را نیز تجربه کند.

همچنین، در آستانه جلسه FOMC، بیت کوین به محدوده ۵۷٬۱۰۰ دلار نیز رسیده است. در یک هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین ۱۴٪ و در یک ماه گذشته ۱۲ درصدکاهش داشته است.

داده‌ها نشان می‌دهند قیمت بیت‌کوین در ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) با سقف ۶۴٬۷۲۷ دلار و با کاهش ۶.۵ درصد به کف ۶۰٬۵۰۵ دلار رسید

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید در حال استفاده از فرصت ورود نقدینگی به بازار و افزایش تقاضا برای فروش بخشی یا تمام کوین‌های خود هستند.

کد خبر 6094026 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت سکه، طلا و ارز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • قیمت دلار امروز 11 اردیبهشت 1403
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • قیمت سکه، طلا و ارز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار