Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سلامت و پزشکی بی باک؛ بخش مهمترین عناوین:


دماوند- رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: از دی ماه ۹۴ تاکنون تجهیزات پزشکی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به این بیمارستان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، مسعود مسلمی فرد عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات بیمارستان سوم شعبان دماوند اقدامات خیرین در زمینه خرید تجهیزات پزشکی در این بیمارستان را مناسب دانست و گفت: حدود ۱۳۰ میلیون تومان با کمک خیرین تجهیزات پزشکی برای بیمارستان سوم شعبان دماوند خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با درآمد اختصاصی بیمارستان نیز حدود ۱۵۴ میلیون تومان تجهیزات خریداری و وارد بیمارستان شده است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند افزود: ما به دنبال این هستیم که بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند را به مجهزترین و ایمن ترین بیمارستان های عمومی شهرستان های استان تبدیل کنیم.

مسلمی فرد اضافه کرد: همچنین به تازگی مانیتورهای اورژانس، « سی. سی. یو» تعویض و در چند روز اخیر نیز دستگاه «سی. تی. اسکن» با هزینه ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال وارد بیمارستان شده است.

وی گفت: از دی ماه ۹۴ تاکنون به جز دستگاه «سی. تی. اسکن» حدود ۲۳ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان خریداری شده است که در مجموع با دستگاه «سی. تی. اسکن» افزایش ۵۰ میلیارد ریالی تجهیزات پزشکی را در این شهرستان شاهد هستیم.

رئیس بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند اضافه کرد: ترویج زایمان طبیعی، رتبه نخست در بیمارستان های خارج از شهر تهران، ساخت بخش ویژه و ساخت بلوک زایمان، ترویج زایمان طبیعی، ایجاد مصلی چند منظوره از اقدامات انجام شده در بیمارستان سوم شعبان دماوند در ۱۷ ماه اخیر بوده است.

مسلمی فرد در خصوص عمده نیازهای آتی بیمارستان افزود: بازسازی و نوسازی اطاق های عمل، تامین کادر پزشکی تخصصی به ویژه رشته های ارتوپدی و رادیولوژی، تامین تجهیزات سرمایه ای پرهزینه نظیر « ماموگرافی»، تصویربرداری دندان و « اسپیرومتری» از اقدامات مورد نیاز بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند است.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا این بیمارستان یکی از بهترین بیمارستان ها در سطح استان شود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲

بانک مرکزی در طول سال ۱۴۰۲ برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعا بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تامین و پرداخت کرد . - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی سال 1401 حدود 3 میلیارد و 400 میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند 1402 به بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال 1402 بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن ( 1401 ) از رشد 26 درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز سوم اردیبهشت 1403 نیز بیش از 3 میلیارد و 143 میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و 854 میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ 41 هزار تومان به خود اختصاص داده است.

کالاهای اساسی و دارو با 636 میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ 561 میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و 75 میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲